Sjukt nöjd...

...är jag med klänningen jag hittade idag!! Den är Såååå fiiiin!
För att inte tala om hur mina bröst blev i den nya bh:n... Mmmm... I like... I like it a lot!
300:- och jag fick 2 par nya bröst!

Följde med A till Gävle och läkarhuset... Skulle dit och greja...
Efter Dr Trevlig så gjorde vi stan...
Hittade klänningen för ett överkomligt pris... Och ett par jeans på rean!! Har väl aldrig hänt tidigare!
Så jävla roligt!

Messade mina systrar...
Jag; "JAG KOM I EN STL 38!!"

A; "Wihoooo! Va roligt för dig!!"
M; "Skit på dig! :-)"
Hehehe...

Fick håret test-lockat med... Vet inte hur jag vill ha de riktigt.. Lockigt.. Men inte hur de ska sättas upp och så...
Skiiit... Känns som om jag är ute lite sent.... Jag skulle ha bröjat för flera månader sedan!! :S
Aja...de ordnar sig säkert.... hoppas jag...

Imån... Ja, fredag... Så blire Edsken igen efter jobbet!
Tjohooo! Blir lite öl... Blir lite... Jao... Skoj skoj!

Näe, nu ska jag planera morgondagens outfit... Undra va ja ska ha på mig...
Ny-jeansen kanske?? Iiiii... Jaja... de får ja ta imån fm!
Nu blire bingen!


Fjonkan - kan knappt andas i nya bhn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0