Singel pappor...

...vad är det för speciellt med dom?
Lr ja... de behöver väl inte vara singel heller... alltså... pappor tillsammans med sina barn...
Attraktivt... Fan vilka sjuka tankar jag har börjat få... Hahaha... Lr jaa... Jag har väl haft de där i huvudet sen den där gången jag och S va i valbo tillsammans.... Vi hade en riktig moster-systerdotter-dag... Köpte massa klänningar och grejer... :)
När vi var på väg ut till bilen mötte vi en pappa... med sitt barn... Ooo... han såg så bra ut... Hela situationen... De är lite hundtricket över de hela... hahaha...
Näe... jag lägger ner det här på en gång... haha... Vart vill jag eg komma?


Jaa... kl är.... 11.28... Och jag har fortfarande inte klätt på mig... Hur underbart är det inte med semester??
Har sovit hemma hos pappa inatt...
Passat katterna lite... Fick bara in Kåt-Knut och Slarv-Maya igår... Bini-Bii ville inte in... tydligen...
Lär komma ihåg att köpa kattmat idag...
Ska ändå upp på jobbet och sola lite tänkte jag... Jag kan juh inte gå och vänta på att solen ska dyka upp?!
Känner att min hud måste ha de... Börjar få finnar...
Kan bero på att Ms M har kommit tillbaka efter nästan 7 år oxå.... Underbart? näe... Kvinnligt? Jo... för visso...
Men men...

För jag har bara... regn hos mig...

Prata med Jossan på face-chatten nyss... ska dit och fika... om nån vecka... :)
Hon var tvungen att sluta prata då hennes minsta kille ville ha hennes tuttar...
Vad är det med killar och tuttar?! ;P

Näe fy fan.. nu blire duschen... Min fot håller på att somna.. kan inte sitta kvar i den här ställningen en sekund till! Aooooooowe... hahaa...
Börjar bli gammal...
haha....

Näe nu så! Rycka upp sig vare ja!
Måndag imån... Då börjar de på riktigt igen.. Jag SKA ställa klockan.. Jag SKA inte slarva med lunch och middag...
Jag SKA börja röra på mig igen... TROTS regn... JAG SKA!
Påminn mig gärna... haha... näe... Jag måste... Annars hinner jag växa ur klänningen jag ska ha på fredag... Då slutar det med att jag får åka och köpa mig en 42a istället.... *harkel* Den ja har nu äre bara 38 pååå... hiiiii.... :D

Näääe... nu så.


Fjonkan - tycker det är lyx att springa halvnakenfis kl 11.45 på dan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0