SEMESTER...

...ÄNTLIGEN!! Som jag har längat! Känns ändå lite orverkligt.. Min andra riktiga semester ever...
Det är fasen vuxet med betald semester...

Har inga direkta planer... Ska försöka umgås så mkt som möjligt.. Känner att jag varit totalt osocial med min familj senaste tiden...
Ska passa på att leka lite med mina söta små syskonbarn oxå... Lr små och små... Den äldsta bröjar bli så stor så snart kan man glömma vad pussar är...

Förstår det där som pappa alltid tjatar om - nu först...
"Hur kan ens barn bli äldre medans en annan inte blir det...?"
Jag känner mig juh inte direkt gammal... 25 år... Rena ungdomen juh.. ;P

Ja vart var jag?
Jo just jaaa... Jag har juh semester nu... ;D
Började den så vackert med att sova! Vaknade för kanske 1½ timme sen...
Kom på att jag inte ätit något sen frukost oxå...
Så ja hittade nå gammalt i frysen jag värmde på... :P

Helgen innebar inte så mkt sömn...
I fredags bar det juh av till Edsken.... Så den natten blev det juh sent..
Många kändisar och jätteskoj vare!
Kvällen lätt dåligaste raggningsreplik var ett erbjudande om att följa med hem och äta varma mackor... Med xtra ost...
Hahaha... Det kanske funkar på vissa....?

Och i går natt tänkte vi gå på Depå och lyssna på KnockOut... Men de kom aldrig nå folk så vi körde bara runt med bilen... Kl va kanske 01 lr nåt när ja va hemma... Och sen upp kl 05.30 för att åka till jobbet... Imorse kände jag mig gammal! Riktigt jävla gammal!


Så kan de gåå...

Jao jao... De va de de...




Fjonkan - vill ha en egen måne... som hon kan åka till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0