Jag vet inte...

...om jag kan skrika så mkt högre... Hur många gånger har jag slängt ut dig?
Ja är sååå bra på att översätta...

Jahapp... Då sitter man alltså här... Tisdag idag... Ska snart åka och jobba... Har ingen mjölk hemma så jag kan inte äta min dagliga gröt... Vilket betyder att halva dagen redan är förstörd... Sjukt hur beroende man blir av frukost när man börjat äta det... Måste åka och handla efter jobbet idag... Ska panta massa flaskor... De är där pengarna finns ;P

Eg så ska... Jag ska kolla om ja har nr på en gång.... Jodå, jag hade hennes nr... Måste ta en fika med hon som ska gifta sig på lördag... Checka av allt... Ja ska servera... Om jag bara får någon med mig... :S Lär som sagt kolla av lite mera...
Skulle träffas över en fika... Måste komma ihåg det idag. Måste.

Känner mig vuxen när jag har tagit fram fisk från frysen som ska tinas och ätas... hahaha... Framförhållning...
Sen så vet jag att de inte finns någon återvändo när man väl tinat fiskfan... Då måste den tillagas... :D
Blir kanske till och med 2 rätter av den... Får se hur mkt jag orkar idag när ja kommer hem... Lär skärpa mig med maten igen! Damn me!

Fasen... min tumme värker fortfarande... Inte alla som kan vricka tummen.. hahaha.. Vilken merit... ;P
Hoppas de går över till lördag bara... Vänstern är en viktig hand fastän man kanske inte tror de...
Halvt handikappad juh.... "/

Fy va min mage skriker.... Grööööööööööööt.... hua... hur ska de här gå??
Hemskt...

Tittade på mitt konto... de såg inge roligt ut... Hade tagit ut 500:- på depå.... Hade ivf 400 med mig hem igen... Vafaen kostade det att gå in?? Aja... skitsamma... Har lite ångest över att ha gått dit själv... hahaha... Men men... vafaen... :)

Inte blev det nå att jag gränsla den där snygga fotbollsmålisen i helgen heller...  Skiiit...
De är något jag verkligen ser fram emot.... ;D Mmmm....

"Fan va svårt de ska vara att få ligga med dig då"
"-De har du inte råd med..."  Hahaha... Smart...

Day and night...

Ja just jaa... Fick påfyllning på förrådet av J... Snälla hjälp mig någon att förbruka!
Hahaha.. ;P

Vikken jävla finne jag har fått på näsvingen då... Lr ja...den va där... Jag fick bort den... Men kvar stannade ett fint rött märke...

Jao jao... Om man ska ta och bege sig... Kan lika gärna sitta på jobbet och läsa tidningen ett tag.. Mm..
Så får de bli...

Åh! De kör våran låt Madde! ;) Infinity...
Ajaaaa... nu så räcker det med drawel..



Fjonkan - är superdupermega hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0