Fått fingrarna...

...ur röven! Orkade inte städa och greja igår... Så jag satte igång på en gång när ja vakna idag... Så nu har jag plockat ihop allt... och det ser genast lite bättre ut! Nu återstår bara... *suckar* Allt annat... Disken... Tvätten... Damma... Dammsuga och torka golven... Hua... Man ska nog inte göra en sån där lista... "/ Gjorde en annan lite roligare lista tidigare... En shoppinglista! ;P Vad jag har kvar att shoppa till bröllopet... * Skor * Armband * Halsband? * Sjal? * Hårspänne * Kofta? Gaaaah... Massor... Har lite att grja på bröllopspresenterna med... När i hela friden ska jag hinna med allt?! Ja just ja... Jag har juh SEMESTER! ;P ...Bara lite cash som fattas... haha... Löning snart! Då blir de ett shoppingrace utan dess like! ;D Har precis mejlat till solarietjossan... Så vi vet hur i hela friden vi ska göra med redovisningen i fortsättningen... Så... Vad ja förstått så ska vi räkna ut allt som vanligt och skicka iväg mätarställningen mm. via mejl istället... Krångligare tycker ja då... men men... Äre så hon vill ha de så fåre bli så! Näe... Kl är mkt.. Jag kan inte sitta här och sitta hela dagen.. Lär fixa lite frukost... :S Fuskis jag! iii... jaja... Fjonkan - i städ och fixartagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0