Bakis...

...en torsdag! De kan man vara om man har semester! Fast så bakis är jag inte idag... Va lite seg i morse... men nu har jag juh ätit en braaaakfrukost och duckit en massa vatten... Så de känns braa!
Men jag tänker inte köra nå än...

Åååååh... Jag har säkert fått 1000 sms idag... Redan... Är inte lätt att vara så jädrans poppis som ja gverkar vara idag... hehe...
Det ska vetas saker hitan och ditan...
Det ska mötas upp och det ska grejas och fixas... gaaaah... Ja hade juh kunnat låta bli att svara men eftersom ja tränar till sms-vm så va de inte att tänka pååå... hehe...

Va mkt folk man träffa på igår som man kände! Ja... jo... iofs....nu va vi juh i hofors... Men ja kan juh säg att jag långt ifrån känner alla där...
Sen kan man juh råka beblanda sig med såna man inte vill lära känna oxå...
Men de är sånt som händer....

Vart är doftgranen... hahaha.. jag har ingen doftgran i min biiil.. Den luktar fortfarade som en ny!
Igår vare bara Mli som satt och tuggade tuggummi... hahaha...

Undrar om jag snetände på ölen igår... ? Prata allvar med 3 pers... Jag som inte vågar säga någonting i vanliga fall...
Men allt ja sa va juh skönt att de kom ut...
2st ska va rädda om sina tjejer och en jävel ska radera mitt nr!
Hahaha.. Tappade mina örhängen... igeeeen... Ja blir så trött på mig själv... haha...
Lämnade en lapp så fint där med mitt nr... "RIng OM du hittar mina örhängen.."
Näe... Då ringer man ändå fastän man inte gjort de...
hua... "Nu är de du som river lappen med mitt nr på!!"
hoppsan...

Nästa gång ska jag hänga in mobilen i garderoben...
Slänger iväg sms hit och dit.. mitt i natta... Folk ska juh faktiskt jobba.. Inte alla som har semester inte...
fy på mig...

näe, nu ska ska det borstas! både hår och tänder!



Fjonkan - gäääääääsp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0