Sjuk dag 2...

...lr eg dag 3? aja.. jag är SJUK ivf...
Redan uttåkad... Rastlös... Men va ska man göra då när man inte orkar något?
*snora, snorar mera, snorar mest...*
Åååh.. Där kom det minst 4dl snor ut ur min näsa... Som tur var kom det i papperet... och inte på dataskärmen... hehe...

"Man måste satsa lite för att vinna mycket"

Kan ni tänka er att något så smart sagt kommit från lilla mig?!
Satt å prata med Sandra igår.. Ja sa att ja tyckte att vi skulle börja gymma i Torsåker när hon flytta hem...
Hon sa att hon skulle börja simma istället... och jag håller väl med, det är  en bättre träning...
Men att visa sig i bikini bland folk?   Jag är tveksam...
Men eftersom det faktiskt finns bikinis som ser ut som sportbhar... som man kan simma i utan att brösten trillar ur... Okej... Och man får juh faktiskt ha shorts på sig... Kom vi fram till...
Och går man dit till 06.15 på tisdagar och fredagar så är de förhoppningsvis bara oldies där... så man slipper skämmas...  45/gång... inte så farligt...
Såååå... Ja ska ev börja simma.... Hahaha... låter sjukt... Men vi är inte där än...
"Titta!! -En sjööökoooo!!" jiises.. aja... Vad har jag gett mig in på...... simma simma vare ja......

Ringde å sjukanmälde mig som imån med... Inge nå roligt när det rinner ur neeesan... lr sprutar rätt som de är.. rätt äkkligt faktiskt....
Varför tycker man så synd om sig själv när man är sjuk? Man vill juh va svag och ha lite medlidande från annat håll... hehe...
Lr? ...De är när man inte mår nå bra som det visar sig vilka som eg bryr sig om en iaf...

Jaha... nu åkte de en skoter förbi utanför... mitt i byn... bonnaby...
Ja vill oxå åka skoter...
Hoppas på det när ja åker till fjällen i mars... Åka skoter, dricka öl, basta, läsa böcker, åka pulka, sola, njuta av ledigheten... No way att ja tänker stå på nå skidor lr liknande....
"Jag sitter hellre hääääääär...." Man vill inte bryta ben å armar... nono....

Ska ja göra nu daaa?? Åt frukost för inte så längesen.... Dax för lunch nu da?? hahaha...
Har köttfärssås kvar sen igår... (som inte smaka något...)
Kanske man ska göra potatis och köttfärsgratäng? ....får se om ja orkar...
*hosta*
Har en massa disk igen som ja borde ta reda på...diskade juh för fan igår... hehehe... Ibland är jag bra laaat...
Nu kan ja ivf skylla på att ja är sjuk..........

Betalade mina underbara räkningar idag... Hade jag inte haft bilen så hade jag varit typ 1400:- rikare varje månad..
Men de kostar att ligga på topp.... hehe...

Nee.. Jag borde städa lr nåt... medans alvedonen håller i sig... tog 2 kl 13...  13, 14, 15, 16, 17.... kl 17 får jag ta mera igen..... Sjukanteckning....

Satt och drömde mig bort för en stund igen.... jämnförde valutor... SEK vs. USD hehe....
Kan va bra att ha lite koll...

Eldar för fullt här i sovrumme... Lyktorna ja fick av Madde är jättefina att ha tänd på kvällen... Men de går juh på dan med...
Eldar för mindre elkostnad... hohoho... Fick dyra räkningar på 2-3hundra....


Fjonkan - kalla handen, frysa kroppen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0