Schappy...

..nju jeeeer!

Nu äre alltså 2009...
HERREGUD!! I år är det 40 år kvar tills jag gå i pension!! FY HELVETE! Det slog mig just!
Ska jag skratta lr gråta??!! hahahaha.... Är vaken på övertid nu så... nästan... haha...
Undra om jag blir kvar på samma jobb i 40 år... Jag hoppas inte de... :S

Okej...
Nyårsafton.
Jobbade till 20.30.
Åkte sedan til Åsmundshyttan och Familjen R... Huset fullt när jag kom... 25 personer. Minst. Fick för de första parkera på gräsmattan... Kliva över ett BERG med skor innanför dörren... SEN kunde jag komma in å hejja på alla... :)
Fick jättegod maaat.. Skinkstek...sås.... potatis... Mumms!
Potatissallad...  Jättegott!
Alla var glada och ja hade jättetrevligt!
Vid 00.00-slaget sköt grannen upp raketer... -som vi såg genom fönstret...
Barnen smällde smällare... på huset och i stuprännan..... mm.... inte braaa...

Vid halv 2, 2 åkte vi snabbe svarten hem.. Sov på soffan i Hoo...
Pappa va inte hemma.

Nu är jag äntligen ledig! I 3 hela dagar! Lyx!
Va halvtrött och helflummig på jobbet idag...
Solade efteråt.... Somnade av i nån minut där... Sååå varmt och skönt!
Drömde mig bort ett tag där......  Tills det slog av, blev svart och kallt.... :/

Åkte hem till M en sväng efter det... Gick en kortisrunda med vovvisarna... För kallt för dem... Se skulle ha haft små raggsockor på tassarna... hehe....
Gick hem... Fikade lite Julmust och knäck... hehe....
M höll på att bli förkyld sa hon... Hoppas hon håller sig frisk! <3

Åkte hem... lagade mat... lr kokade ris heter de väl... värmde på mexicana ja hade i frysen...
Inte så gott. Men jag blev mätt...  Hade majs till oxå....
Man kan tydligen dö av undernäring... inte för att det lär inträffa men ändå...
Ska mkt till för de... Lyckas man me de har man gjort de bra...

Nyårslöften då...
Man avlägger dem endast för att kunna få bryta dem! hehehe...
1. Börja träna.... lr ivf röra på mig mera.
2. Kika mer film.

Låter som 2 saker som går hand i hand... lr? ööööh... neee...
Men så får de bli.... Ska ta tag i mig själv i år... Det är löftet som återkommer från år till år...
sissååå...

Näe fy fan.... Börjar bli trött ändå nu fastän jag lurade av en stund när ja kika film...
Utarbetad? hehehe... neee.. Men de ska bli jävligt skönt med sovmorron imån ivf!

Neee.... nu så... *gäääääääääääsp*

Fjonkan - I see your goddamn face everywhere....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0