Så typiskt...

...att man går och blir sjuk...
Rätt väntat men ändå... Så nu sitter jag här... Sjukanmäld imån..
Snorar, nyser, hostar... har lite ont i huvudet och har troligen lite feber med...
Känner mig helt orkeslös... Bäst att samla krafter...

Ska roa mig med att leta bikini på nätet nu...  Samtidigt som jag bloggar... Man är väl kvinna...

Det är disco utanför.. kan man tro.. De är här och plogar med traktorn... Roligare än så var det inte...

*host host*
På jobbet igår fick jag en torr fläck i halsen som gjorde att jag tokhostade..
Kom inte upp nåt heller... kändes som om ja skulle spy... uscha...

Ibland så tycker jag så synd om folk... Jag tycker synd om dem för att de är så dumma...
När de talar emot sig själva så skrattar jag inombords... Stackars, stackars....
Lr förresten, de är fan rätt åt dom... hahaha...

Måste bli frisk... Har juh en massa planer till helgen.. Utgång i Gävle med J och M...
Ska träffa de där brandmännen vi träffade på kryssningen sist...
Fick en jättefin kalender av dom som nu sitter uppspikad i Grönans personalrum :D
SÅ vakker! hahaha...
På fredag ska jag å Madde leta skiddress oxå...
Jag har inte tid att va sjuk! Hör ni det! Dumma baciller...

Aja... Nu så äre färdigbloggat för ikväll...
Ska ta och dejta Alvedonen nu....
hua.... äkklit..

Fjonkan - Letar vidare i bikniträsket....

Kommentarer
Postat av: Sandiie

Simma simma. ;)

2009-01-26 @ 21:23:11
URL: http://sandiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0