Uttråkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad...

...blir det lätt ja... Ivf när jag inte har valt själv att bara göra ingenting...
Som nu när ja är sjuk tex...
Hur längesen vare jag bloggade 2ggr på en å samma daaag? Tex...

Har precis ätit. Stekt mat. Bläh. De smakade inte gott...

Pappa var förbi med lite som han handlat oxå...
*toapapper
*schampo
*balsam
*fruktsoppa
*blåbärssoppa
*1½ l mjölk. Tack för de televerket...

Alla röstar på Lady Gaga - Pokerface på radion...
Typ... sammanfattar bara vade de tjatat om idag... typ...
Nu spelar de Takida... *vickar på tårna*

Happ.. Har roat mig med att kika efter mer saker som kan va bra å fint att ha när ja ska göra om här hemma...
Undrar bara när jag ska få tid å börja måla å fixa...
*suck* Orkar inte nu... lr... jag har ingen målartvätt... *skyller på*
Har gått nån vecka sen jag införskaffade mig vitfärg nu... Men fingrarna sitter kvar i arslet...  tydligen...

Har plockat ihop lite här idag... Kände mig halväkklig efter samtal med A... Som så vakkert städade en gång i veckan.... och aldrig hade stökigt... Och diskade så fort nåt blev nerlortat... :S
La in lite kläder i garderoberna...
Satte in massa papper i pärmen... räkningar å shit...
Vek hop filtarna i soffan, puffa till kuddarna...
Ah...de va mitt i allt de som jag hittade min väska... som ja städa ur... Man skulle kunna tro att det är en gigantisk resväska.... men ikke...
Städade ur nattduksbordet oxå...
Hittade inte mkt där i som var spec nödvändigt... Eg bara shit...
De av mest värde var väl 12 kondomer.... Som enbart får mig att känna mig jättetråkig... De stressar mig...
Några går lixom ut 2010... hahaha...
Spännande.

Och ettan på rixtop sex kl sex äääääääääär.... Takida - Handlake village...
Lady Gaga kom 2a...

Badade på em... Guuuud så skönt de vaaa! Tände lite ljus och vred på det varmaste på kranen... Kröp i och bara myyysteee.... Eg skulle jag ha pysslat om min kropp lite... rakat ben och plockat ögonbryn... Smörja... klippa naglar...
Men det får bli när ja orkar... De va bara så skönt att få värme... slappa... aaaaaah... Alla borde ha badkar hemma.. <3
Appropå inget - Jag är så kort att ja nästan kan ligga raklång i badkaret... hahaha... ah, när jag har axlarna och huvudet uppåtböjt... då.... haha... onödig fakta... 

Åh...en ryggmassage skulle inte sitta dumt nu kännerja... men man ska juh inte bli masserad när man är sjuker... 
sägs de.. Det sjuka kan tydligen ta om då... *suck*

Har en planerad utgång på G! Harrys i Falun! wooohooo!! Here I come!
Löningshelg, kan inte bli bättre... 2 veckor kvaaar...
Emma skulle komma hem hen helgen med... Skulle va skoj å ses tykker jah...  :)

Madde ringde på em å va besviken... hade kollat fel på schemat så hon jobbade kväll fm kväll i helgen lr nåt sånt... 
Så hela helgen som hon trodde hon va ledig -blev förstörd... Jag som hade sett fram emot att träffa emmiii.... 
Nu får ja åka hem å passa de där jä*** kattorna i helgen igen... 
Går väl an när jag jobbar em/kvällarna....... 
Sa åt papps att lämna datorn hemma den här gången... Fick tydligen ta med mig min egen dongel då hans inte va betald... aja... gör juh inget... Lite de som är meningen med mobiltbredband... hahaha...

happ... vad ska göras nuuu?

Hittade massa damm när jag satt på golvet och sorterade papper.... Funderar på att anlita svart städhjälp igen... 
De är så bekvämt... 

Undrar när jag får skivorna av mli.... skulle vilja ha lite mjuuusikk... 

ajaaaaaaaa... lär skaffa mig ett jävla liv.... 

Fan va irri det är när msn loggas ur när de loggar in på jobbet... ska ta tag i det där.... *morr*
Fick juh experthjälp igår... haha... skrev en jättefin liten lapp med beskrivningen... :)
Nästan lika fin som kartan ritad i paint.... hahaha... ;D

nu så... 

Fjonkan - borde gå till optikern men vill inteeeeeee...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0