Nog vet man...

...att man lever allt efter denn helg... Kul att komma tillbaka från magsjukan -till magsjukan...

Inte nog med att de är dementa.... De ska bli magsjuk oxå... och inte förstå det...
Det är jobbigt nog när de inte förstår sin demenssjukdom... uscha....
Aaah... Hoppas att de lägger sig lite nu...

Men va i helvete kom med posten nu?!
Lät som om de tyckte in en hel ko genom brevinkastet!! Ja lär kollaa.....
Annonsbladet.
IKEA, liten katalog...
Bilräkning...
Sen så vill min kära by att jag både ska bli medlem i hembyggdsföreningen och idrottsföreningen.. Och helst ska jag jobba idellt oxå...
Tack men nej tack... ah... Fastnade i IKEAkatalogen....

Satt uppe till halv ett inatt på Msn... Jag tror någon sov över idag... ;P
Men trevligt vare... "Jag är inte ute efter att bli kär, jag kanske bara är ute efter din kropp!"
Hahaha.... Ja kunde inte hålla mig... :D

Skulle ha behövt städa idag oxå... Mli kanske skulle komma och skriva ut nå skolarbete.... tror hon;P
Jag har både disk och städ som väntar på henne.... Moahahaha... ;P
Näe da... Skönt ändå att jag tvättade igår...
Fick mat hos pappa igår.... Vet inte vem som slagit något i huvudet på honom.... Hör här; Han hjälpte till att laga maten (!)
Så snabbt gick det...
Och idag luktar jag vitlök... Så idag vill ingen pussa på mig... Ingen annan dag heller va de verkar så va de bra med det...

Syrran opades igår... Och allt gick bra som tur va... Hon ringde efter 21 igår kväll.... Lät trött och det förstår man juh...
Hade ringt Johan tidigare och kollat läget... Fick anta att eftrsom jag inte hört nåt tidigare så måsta allt ha gått bra....
Otäckt med oper... bläh.
Och inte skulle jag få komma in å hälsa på heller...
STOR lapp i entrén: Haru varit i kontakt med magsjuka de senaste 2-3 dagarna så fåru inte komma å hälsa på. Typ.

Om man ska ta å äta lite frukost snart ;P
Börjar bli vrål hungrig...
Jag drack för lite igår... hade sån huvudvärk... Ska vätska upp mig idag.... och springa massa på toaaaa....
"Brutalt ärlig" humm... mm...

Fasen jag lär kolla kontot med... hur det ser ut efter alla tankningar och mathandlingar... :S
Men de är ivf inte så långt kvar till lön nu...

Just ja! Imån ska jag till Gävle och åka pulka! hahaha... Madde och John har barnen idag och imån...
Idag skulle de bli fjärran höjder... dit vill inte jag...
FAAAAAN. Jag glömde skorna hos pappa igår.......... FAAAN. aja. Då blev det en xtra tur ut dit då....
Inte så jävla lätt att komma ihåg allt jävla skit. Nu blev jag irriterad oxå....  Fan fan fan.

Fjonkan - är en sur retsticka.... 

Kommentarer
Postat av: Lil sis

Thank God! för att du kommer imorgon och avlastar mig från jordens värsta huliganer!!

2009-02-17 @ 22:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0