Magsjukan... (varning för äkkligt innnehåll)

...går på jobbet... och gissa vem som släpade med sig skiten hem?! JAG SÅKLART!!
Mådde pyton igår em... när ja kom hem la ja mig i sängen efter att ha tagit alvedon... vaknade igen efter att alvedonen gått ur kroppen...
Kl 03.55 i morse vaknade jag av att ja kände att ja behövde kräkas...
Som tur var hade jag hinken på golvet bredvid mig... Och nog märks de allt att jag inte äter som jag borde...
Om ja säger såhär; Ja kommer inte äta kebakpizza på ett bra tag..................

Så himla typiskt... Idag som ja skulle ha varit på kurs oxå...
Moster ringde 8.28 å frågade vart ja var... Och att hon misstänkte att de va som de va...

Sitter här å fryyyyyyseeeeeer..... kallllllt.
Inatt när jag frös som värst tänkte jag gå å hämta vantarna... brrrr.... Har för övrigt full mundering på mig... täcken x flera... undra om ja ska försöka få i mig lite mer fruktsoppa... och glo en film lr så.... brrr....

fy faen.

Fjonkan - brukar inte få magsjuka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0