Längtar...

...så in i helsike till semester!
Har så mkt att se fram emot de här året! Jag brukar aldrig ha planer... men nu märker jag att det är så underbart skönt att ha något framför sig...

Det är 19 dagar tills vi åker till fjällen... Ska bli såååå skönt att koppla ifrån och koppla aaav...
22 veckor till sommarsemestern... känns lite tungt just nu men de går väl fort... kanske...
9 månader till Aruba-resan...

Lägger mig i solariet på jobbet och drömmer om varmare tider... Jag vill slänga av mig kläderna! Hahaha...
Jag vill dra på mig kläder i pastellfärger istället för att ha svart, svart, svart...
Blir alldeles galen när jag kollar i affärerna på alla nya fina somriga kläder som kommit ut....

Ja vill åka och köpa bikini.... Nuuuu... hahaha...
De ska vara i neonfärger... :P SÅ snyggt när man är brun.... :)

Ååååh.. Ja vill ja vill ja vill!


Madde och John var här igår... Madde lagade mat och diskade... John försökte va snäll och hjälpa mig med datorn...
Allt råkade försvinna... Alla bilder.. Alla dokument... All musik... Allt jag fått skickat till mig...
*gråter en skvätt*
Ja vet att det inte var meningen med det känns lite pissigt...
Men de kanske går och få tillbaka... Messade jouren igår... Skulle försöka komma och kolla på´t i veckan...
Jättesnällt... :)

Sååå... idag slipper vi begravningscermonin av ett stycke dator... Planerna var att slänga den i Hooån...
Innan; Hoppad på och sedan sänkt med stenar som väger ton...
Vi får se hure blir... Hoppas den går att rädda.... *håller en tumme*

Aha... Fasen va ja börjat sova länge da.... typ... halv 11 idag lr nåt sånt...
Var dock uppe och vaken och porrsurfade till kl va 02.00. typ. Ajj ajj...
Men trevligt hade jag...

Promenixade i vinterlandet igår med M och movvsisarna...
"Tycker du fortfarande att de är sådär jävla skönt ute Therese?" hehehe...
Jaaa... de va skönt med friskluft! Och vovvsi älskade det! hehehe....

På fredag är jag och M hembjuden till M på mys å mat... Det ska bli trevligt! -och gott! mmmm.... de ser jag ocå fram emot!

Väntar mejl.... Mejla ffs!
Ska skicka ett under tiden tror ja.... De är fasen roligt att få mejl... *älska*
Men de va längesen nu...
Längesen man hörde av C... Varför ska jag skrämma iväg alla för?
Fasen va ja saknar....... :/

Snart ska jag följa med J och besiktiga hennes biiil... Hon ska sälja den så småningom...
Så... Vi ska skumpa in till Viken... Beta av besiktning och Bolaget ;P
Utgång på lördag!! wooooohooo!! Man lär bunkra upp... Spec när Therese börjat småsippa cider på kvällarna bara sådäääär... hahaha... Men fasen va lycklig man blir av det! Det är nå så fruktansvärt underbart!
hahaha....

Näe, nu ska jag slänga iväg ett mejl.... Och sen ska jag ta å mejka mig lite...
Undra om jag ska vara guldig idag...? Mjooo...de låter okej!

hehehe....

Fjonkan - looooove porrsurfing....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0