Kuk...

...dator!!
Hur fasen kan den gå å bli så seg bara på nån dag??!! Jag har inte lagt in nåt mera än innan...
Kuuuukdator...
Sitter det nån där ute med datakunskaper så; HJÄÄÄÄLP! hahaha...
Har dock gjort det ja brukar göra... ta bort cookies och temp. int. files....
Men IKKE att den vill.... Kuk.

Så nu sitter jag på jobbet.... Slutar kl 14... Ska sola och sen promenix med M och vovvsisarna...
Hon och J hade varit på melodifestivalen igår... i Leksand... Måste höra hur det vaaar! :)
5 minuter kvar på rast....

Jao jao...
Om man skulle ta och... ta på sig tofflorna och knata ut i köket och dela ut lite maaaaat....

Lär försöka sno åt mig pappas dator ett tag...kanske... Han överlever utan -de gör inte jag! hahaha...

Fjonkan - Datakåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0