I tidningen...

...igår visade de bilder på en tjej och en kille som sålt de det hade här hemma i Sverige och som  nu va på resande för att finna platsen på jorden där de vill bo....

De hade oxå passat på att gifta sig på en ö där det endast fanns ett hus....
Bilderna på när de stod solbrända i vita fina kläder på stranden har etsat sig fast på min näthinna....
Jag SKA oxå gifta mig sådär!!
Barbro på jobbet är bjuden och tackade snabbt ja.. :P

Näe men allvarligt... Vissa drömmer om kyrkbröllop... visst de är fint... Men de där skulle absolut va nåt för mig!
Meeeen... Man ska ha någon att gifta sig med oxå... aja.. de löser sig väl alltid...
Efter Aruba-resan ska jag börja spara till en resa till Thailand... Jag SKA dit.... Jag SKA dit!

Åkte till pappa efter jobbet igår... lr ja, jag solade innan ja åkte...
Va uppe till halv 2 lr nåt inatt.... Porrsurfade och tvättade samtidigt. Man är väl kvinna?! ;P
Näe, va tvungen att tvätta...

Pratade med min utböliga lillasyster igår... Lär passa på att ringa å prata när de inte är jag som betalar tfnräkningen....

Skulle ha ringt till M oxå.... Skrev ivf på msn häromnatten att ja saknade honom....

"äre nåt som är på tok?"  fick ja till svar... Nog för att de har varit mkt bajs i mitt liv det senaste halvåret... men näääe... Ja saknar honom bara.... Känns som om jag är den som varot sämst på att höra av mig nu... :/

Nu kom det en kattjä.... och la sig i mitt knä... fetto-maya....

Bigsis ringde och var uttråkad... Erbjöd sig att toppa mitt hår innan lördag... Kanske ska anta erbjudandet....
Vet bara inte när ja ska få tid till de.... :S
Skulle till sjukhuset idag så vi får se om hon inte blir kvar där... Men de ska hon väl inte behöva...

näe nu ska jag ta och duscha.... ovanligt va?! hahaha...


Fjonkan - duschoholic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0