Heeelg...


...wooohooo!

Middagen hemma hos M slutade i utgång :)
Panikåkte hem och slängde ihop lite kläder ja kunde ha på mig...
tillbaka till M, duscha -tvätta håret + raka benen (på 15minuter!!!)
Väl där så tog de 100:- i inträde.... Och de va nå gubb-band som spela... M & J ville vända i dörren... men ja som ordnat med hämtning ville såklart in... Tog nån cider.... Tittade på folk som vinglade omkring....
Strax efter började jag vingla :)

Träffade Jonna och de va så roligt att se henne! <3
M & J tyckte inte att de va nån höjdarkväll och ja håller väl med... det hade varit roligare om de spelat discomusik....
Men pizzan var goood!! :)

Såååå... idag väntas det namnsdagstårta hos pappa.... Maria idag... Hela släkten heter fasen Maria..... :)
Ah, de är inte pappa som heter så utan jag å bigsis.... åh mormor.... och moster..... and so on....
Bigsis älskar när man blandar engelska och svenska när man skriver... :P

Tänkte skriva något men jag kom på att det var för brutalt ääärligt... hehehe...

Ikväll blire middag och sipping hos Jennie... Sen utgång i Falun...
Tänka sig att ja orkeeeeer... :D De ska bli satans roligt!
Om vi har tur så får vi åka bärgare hem ;) lr hur Jennie? :D

Imån kommer kanske datakillen... weee... :)

Näe, om man ska ta och slänga sig i duschen.... Så man vaknar... ska färga håret oxå... men de kanske ja gör hos pappa lr nåt....  aja...
Börjar bli hungrig som ett jävla arsel... ge mig maaaat! Skulle fan ha handlat idag åh.... Och betala räkningar måste jag oxå göraaa! damn....

Hoppas nu på en toppenkväll!

Fjonkan - goes from oldie to dirty....

...madde... Jag såg inbetalningen... Kecke dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0