Varmfodrade skor...

...var mitt sökord på typ google (?) igår...

Jag hamnade till slut på sexsidor... "Sexiga skor"
De va inte de jag letade! Varmfodrade skor är så långt ifrån sexiga som de bara går...
Mi sa att "Vi killar kan få vad som helst till sexigt!" Jag tror fortfarande att killar kan få vinterskor till sexigt om det står en snygg tjej i dom... Helst i läckra underkläder... lr någon stor kofta kanske där brösten  tittar fram lite... Inte annars!
Gaaaaah va galen jag blir! Hur svårt kan det vara att hitta skoooor?! Var till Valbo idag...  Hittade såklart andra stövlar... Men de är juh inte det jag är ute efter! De ja hittade tyckte Ma va fula... Ja blir fan knäpp...
Men så känner jag bara för att jag är trött... blev sent igår... Sovit 4,5 timme.. Liiiite lite...
Någon har visst dåligt inflytande på mig... ;)

Jaa... De där sexsidorna... Kunde juh inte låta bli att kika på dom... Va mycket de finns...
Lick it - nån gegga med smak som man ska smörja bröstvårtorna med... Spännande... hahaha...
Lr... Jag vet att jag skrivit om det förut... Analsmycken... Hallååå lixom...
Ah...de är tur de finns såna sidor med... För oss blyga som aaaldrig skulle gå in i en sån affär...
Blir generad av att kika på sidorna bara... hehehe...

Jobbade till 12 idag... Skönt att få gå hem så tidigt...
LS kom förbi... Hon skulle ta med BS barn ut i skogen och grilla och tälja pinnar med vass kniv... Undra hur de gick? HAr inte hört nåt så alla barn lär ha sina fingrar kvar ivf...
Ah ivf så fick jag en påse med (enligt Jojje - degiga) Saffransbullar, knäck och ischoklad!
Älskade söta lillasyster! <3 hihihi... De där ska jag mumsa på vid tillfälle! :)

Näe om jag skulle ta en power-nap?
Skulle behöva ta tag i mitt hem då det ser förjävligt ut!
Jag har disk att ta rätt på.... och golven... och en massa tvätt som ska in i garderoberna...puh... Ja säger då det... Jag är sååå trööööött!
Men som sagt... Man måste stöka till för att se skillnad sen när man väl städar... Hur kul är det att städa ett städat hem? Tänk på det... ;)

Pratade förresten med J idag och i bakgrunden hörde jag lillgrodan knorra... tuffen dåå... hihihihiiii...
Jag LÄNGTAR tills jag blir helt okej så jag kan åka och hälsa på FAMILJEN Morell/Österberg! :)

Näe nu så... ska jag gosa ner mig... Väck mig om en timme!



Fjonkan - söker sambo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0