Rätten att...

...förstöra min dag, har du den kanske?

Ååååååh! Jag är ilsken som ett biiii!
Näe, jag hade inga som helst planer idag... Men bara för det så måste jag juh inte göra som du vill för det?
Och JÄMT JÄMT JÄMT blir du så sur när jag inte vill göra någon annan en tjänst... Och JO du har frågat mig många gånger om det...

"Gör man ingen tjänst så får man ingen tillbaka"
Jag har bara lust att SKRIKAAA!
Jag om någon brukar väl ställa upp på andra...lr? Jag blir så jävla förbannad...
Gör saker själv för fan... Jag ställer inte upp på saker jag tycker är jobbiga... Och när du vet att jag tycker så, varför ens be mig?!
Och när de inte ens är till dig...

Det är såååååå MOGET att slänga på luren i örat... Visst, de har jag oxå gjort... Men jag är TJEJ och 25!
Inte dubbelt så gammal och mer erfaren av livet... *morrar*
Du gör mig så jävla ledsen och besviken emellanåt så de finns inte... och du ser det aldrig... ALDRIG...

Snart är den här JÄVLA julen här oxå! Med allt vad det innebär... Stress och press... Och de har till och med hänt att man inte ens fått ett sketet "Tack" Då känns det roligt... Och du vill att jag ska ställa upp på dig då?
Jag är inte långsint annars... Men när de händer om och om och om igen... Jag blir så jävla trött...

De går juh för fan inte att prata med dig...

Jag HATAR mig själv för att jag är så JÄVLA beroende av DIG att jag MÅSTE be dig om tjänster ibland! HATAR.
Faaaaan.

Ska GENAST söka högskolekurser där man får lära sig att laga bilar och skruva upp hyllor!!
Sen ska jag gå ut på blocket.se och se om man kan byta dig till nå bättre...
För att sedan bli besviken då ingen någonsin skulle kunna mäta sig med dig...
Din skit.
Jag älskar dig gränslöst fastän du ständigt gör mig besviken...



Fjonkan - Är arg och ledsen...

Kommentarer
Postat av: Bs

Kramar om dig hårt!!!!

Du är värd din vikt i guld,älskade lillasyster!!!

Älskar dig!

Puss å kram

2009-12-08 @ 16:29:22
Postat av: Lil Sis

Men va faan, Sis har ju gått ner i vikt :P

Älskar dig :)

2009-12-09 @ 20:25:09
Postat av: Bs

Mmmm,hon får skylla sig själv... hehehe Ju mindre hon väger,desto mindre guld... ;)

Puss

2009-12-10 @ 06:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0