Mina öron...

...vill verkligen inte bli friska!

De känns som om de börjat om igen... Jag blir så matt... Jag hade verkligen sett fram emot att kanske börja med träningen den här veckan...
Kan man få önska sig några kilo mindre och kondition i julklapp? Snälla Tomten? Snälla...?

Mina systrar frågade mig vad jag önskade mig i julklapp... Jag svarade Presentkort...
Ja men sa LS.... De räcker juh bara ett år? Jaa? De har jag inga problem med! Hahaha...
Finns det något jag verkligen är bra på så är det att göra av med pengar! :D

Känner mig som en utskiten äppelskrutt... blahaaa... Feber? Ont i huvudet... Mm...

Äsch... Nu glömde jag bort vad jag skulle skriva... Irriterande...

Imån är jag ÄNTLIGEN ledig! Har absolut inga som helst planer! Tror jag... Har för mig att de var något... Lär kolla min kalender... Skulle verkligen behöva en ny.. Året är snart slut och jag har fått mitt schema för nästa år... ja till Mars ivf...
Jag blev för första gången RIKTIGT NÖJD med det! 3st 4dagars ledigheter... jobbar 2-3 fredagkvällar... helgerna som jag önskat... OCH mina kära läsare; Jag får in MASSOR i timbanken!! :D :D :D
Kooooooosing!!
Ska verkligen försöka ta mig iväg till Mantorp... De är juh för fasen pinsamt juh... Jag MÅSTE dit...
Så himla längesen vi sågs nu... Om jag ändå vore lika bra på att höra av mig som jag är på att tänka på folk jag tycker om... Ibland önskar man att andra kunde läsa ens tankar...
Jag tänker ofta på människor jag älskar... Så ni vet <3

Inatt satt jag uppe till kl 03 typ... 17 gubbar... Msn är inte bra för mig... hehe...
*gääääsp* börjar känna mig lite trött nu faktiskt... Ikväll blir det sängen lite tidigare... Tror jag ivf :P

Inatt när jag satt uppe smaskade jag på LS degiga lussebullar och drack kall mjölk... Mumms! :)
Tack SiiSii!

Hur snurrig i huvudet är jag inte då... Åkte hemifrån pappa igårkväll och glöme låsa...
Skyllde på att katterna ville in och att jag glömde bort det pga det... Simultanförmåga... lr vad heter det? Göra 2 saker samtidigt...?

Fan va kallt de är.... brrr...
Så... nu hittade jag min älskade fleecefilt! ;P

hihi...



Fjonkan - har stela axlar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0