Min mysse...

...är klar! Ica-Siv har gjort en Åremössa åt mig! Snällaste hon!
Min är naturvit... De passar ändå bäst till mina jackor... lr ja... Jag kommer antagligen bara använda den till ena jackan... kanske... Ah vi få see...
Förra året tycket jag att de var skiiitfula... Alla som jobbar natt i huset började typ sticka såna mössor för brinnande livet... De sålde dom sen för en billig peng... I affären kostar en Åremössa 400:- !! 400:-!!
För en mössa!! Helt ofattbart... Jag hoppas jag blir nöjd med mössan... Hon skulle sticka den liiite hårdare så att den blev liiite kortare... Alltså inge mycke häng... Kanske får döpa om just den modellen till Fjonkan-mössan... Åååh va jag är tråkig ;D

Vem messar mig nu? Lär springa och kika... Elin...Ska vi simma imån?
Ååååh... jag vill jag vill jag vill men jag är fasen inte kry i kroppen än...

De är nästan så att jag skulle trotsa kroppen nästa vecka... Gå dit ändå.. De kanske är för att jag inte tränar som jag mår dåligt? Jag känner juh av axlarna på en gång jag inte styrketränar tex...
Jag veeeeet att man inte ska träna när man är sjuk... Jag veeet...

Jag är nog rätt störd :D
Mitt svar till Elin: Jag är fortfarande inte kry i kroppen får se nästa vecka
Elins svar: Då satsar vi på nästa vecka!
Mitt svar: Absolut! / Ahlshamar
Elin: Haha!

Fan va klockan tickar på! Fast iofs... Jag har inget inplanerat idag... hahaha...
Tänkte igår om jag skulle ha gjort knäck lr gräddkola... Mumms! Vi får se de... :)

Jag hade inte tänkt ta upp och skriva om den där jävla svinsprutan i min blogg men vafan...
Man får göra preciiiiiiis som man vill... Man bestämmer över sin egna kropp. (De säger ivf facket...hehehe...)
Ingen kan tvinga en till att at sprutan... Vi blev erbjudna på jobbet... En del tog den andra inte...
De dummaste jag kanske hört är: "Men om du inte ska ta den för din egen skull, ta den då för andras"
ALDRIG jag skulle göra något sånt där! ALDRIG!
(Det är min blogg, jag får skriva vad jag vill och jag får tycka vad jag vill...)

Jag tycker fortfarande att vaccinet är framställt på så kort tid att man inte riktigt kan vet vad det har för effekter...
På oss "vanliga" ? På gravida? På barn? Jag vet inte om jag skulle våga vaccinera mig om jag var gravid lr mina barn... (om jag haft några...)
Min BS gjorde det med sina men hur mådde hon då av att ta det beslutet? SKIT. Jag förstår henne...
Vågar man chansa? Det är juh att chansa åt båda hållen... Näe fy... Jag är glad över att inte behöva ta det beslutet åt någon annan...

Jojje berättade om en som blivit tvungen att stanna hemma 3 veckor från jobbet bara för att hon inte kunde lyfta sin arm ens! Pga sprutan... Vill man riskera att vara hemma från jobbet i dessa tider när försäkringskassan och alla regler är så fuckade så de inte finns? Visst, jag kan halka och bryta benet... Men de har jag väl inte valt...

De kan jämnföras med religion... Tro på sprutan lr inte tro på sprutan... Låt alla göra som de vill... Eg ska man inte diskutera vad man tror på för det blir bara bråk alt. krig...
Man ska inte dumma ner varken de som tar sprutan lr de som väljer att inte ta den...
(Varför är jag upprörd?!) Trodde inte sprutan hade sådan inverkan på mig... :S


Kallt ute idag igen... Nu börjas helvetet med att skrapa iiiis från bilrutan... Brrr...
Kall kall vinter...

Igår somnade jag på soffan... Bra jobbat PG... Tittade lite påtv...
Bonde söker fru... Fy fan hur de håller påååå... Och den där tönt-bonden... Jag skämms när jag ser honom! hahahaha... Stackarn... Fy va hemskt...
De senaste förhållande han haft som varit längre än 2 veckor hade han på gymnasiet... Han är gammal nu... Ja, över 40... Stackarn...
Förresten... Förhållande i 2 veckor... Hur lyckas man...?
När vet man förresten att man är tillsammans? De pratade om att fråga chans på radion häromdagen... De är fasen ingen dum idé! ;D
....fast....vafan säger jag? HAHAHAHAHA... Mitt längsta förhållande hade jag oxå när jag gick på gymnasiet!!!
Fast jag är inte över 40... Och han ser inte ut att ens haft sex sen gymnasiet... Hahahahaha!
Dumma jaaaag... ;P

Blev bjuden på glögg alt. baileys-kväll nu på fredag hemma hos Cam... Så jävla tråkigt att jag jobbar... Varför?! Varenda helg... typ...
Nästa gång det blir utgång är juldagen... SPIKAT!
Lr hur LS?? :P "Ta cidern och spring!!!!"
Vi lär leta klänningar!! Woohooo!! Vi ska va snyggast i år igen! ;P

Och jag tror jag kan ivf betala halva taxin i år...
Jag förra året: *sluddra* Jag kan betala allt över 400..... åh! 14 kr... här! ;D
Hahaha...

Neeh... Nu fryyyser jag igen... Kallt...



Fjonkan - vill ha 40 grader kallt och tomtar överallt!

Kommentarer
Postat av: Matte

Man får sig ett gott skratt varje gång man läser din blogg....och då ska du veta att jag läser BARA din :)



Vet inte varför eller hur jag hamnade på din blogg första ggn :D



Ha det bra i kylan

2009-12-03 @ 10:40:00
Postat av: Annica

Hej! Rösta på mig på:

http://ltz.se/personligt/lucia2009

Det är sista dagen idag.

Kramar

2009-12-03 @ 10:50:43
URL: http://thisisannica.blogg.se/
Postat av: a

bra blogg. :)

2009-12-03 @ 11:06:22
URL: http://andara.blogg.se/
Postat av: Niffe!

Shuhu! Himla fin blogg hördudu, lust att vara med i min MÅNADENS BLOGG-tävling kanske? Kolla in i min blogg så får du vet mer :) Ha en bra dag! KramPuss /Niffe

2009-12-03 @ 11:34:11
URL: http://accordingtoniffe.blogg.se/
Postat av: Cilla

Läs och kommentera gärna mitt inlägg tankspridd... Behöver verkligen lite tips angående det jag skrivit. Kram

2009-12-03 @ 11:45:19
URL: http://cilla.blogg.se/
Postat av: Lil Sis

Det var inte vaccinet som gjorde att hon inte kunde röra armen på 3 veckor, dumhuvvet som vaccinerade hade sprutat in vaccinet i axelns led.

Snacka om att det är bara gamla avdankade som jobbar inom företagshälsan :P

2009-12-04 @ 20:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0