Kvällen...

...slutade ivf på det bästaste sättet...

Åkte upp till M och tog en lååååång promenix runt hela samhället... Pratade massa skit och fick lätta mitt hjärta...
Känns bra...
Blev bestämt att vi tjejer skulle träffas och dricka glögg nästa vecka med! Mysigt värre!
Pepparkakor och massa annat smaskigt till! hihihi... Lär komma ihåg att titta ut en dag vi ska ses... KOM IHÅG!

När jag kom hem... Ja, jag hann knappt kliva ur bilen... Då blidde jag uppbjuden på mat av mina söta grannar <3
Stuvade makkisar och korv! Mumms!

BS: Värd min vikt i guld... Vågen visade mindre idag.... skiit ;)
Love you tooo...
Såg att du ring men jag låg i badet och sen glömde jag bort att ringa upp dig.... saaaaryy...

Imån fm ska jag träffa Malin på Hanssons... Dax för fika! Så längesen vi sågs nu! Typ i somras?! Herreguuud...
Aja... Blir inge msn till kl 03 inatt ivf.. ;)
Även om de skulle va trevligt... hihi...

Imån kl 13.30 ska min lillasyster opas... Håller en tumme och tänker extra mycket på...
Älskar dig LS... <3

Ska sova i Gävle imån... I min takvåning! Hörde att det skulle behövas putsas fönster där men de vet jag inte om jag är så sugen på :P
Ska ev handla lite julklappar och så om LS orkar på torsdagen... Annars får vi bara mysa hemma :) De är nästan bättre... hihi..

Mmm... Så kan de gå...



Fjonkan - Pruppar på de här nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0