Julen är...

...nu över för i år...

För första gången på 5 år som jag hade en lugn känsla i kroppen...
Ingen stress och ingen press...
Hoppas att min kära LS inte fått tagit över det bara... Hon som fixade allt de jag brukade göra... <3

Fick många fina julklappar, tusen tack alla!  <3
Undrar om jag ska köpa mig ett par jeansleggings och ett par snygga stövlar för presentkorten... hummm.... ;D
Har kikat runt lite.. hihihihi...

Igår blidde det utgång... Förfest hemma hos Cam... Trevlans...
Mkt människor som vanligt på Folkan... Trångt... Samma sak, man gå på toa man knappt känner...
Träffar folk man inte sett på länge... Lr jaa, hur många i min egna årskull träffade jag? 1 gammal klasskompis...
Sen träffade jag juh andra som de såklart var skoj att se :) hihihi...

Sitter och väntar på MAAAAAT... Börjar snart tugga på inredningen här hemma... Är vrålhungrig!!
Mli och Niklas skulle köpa med hem till mig...   :D

Fan... kan inte släppa tanken på mat.... så gott de ska bli!!!! hihihi...

Fy 17... sitter här och fruuuser... brrr... kall kall vinter...

De körde nyss nåt nytt med Nickelback på webradion... Fan han har bra röst alltså!
Oooo... vilken karl... Undra om jag ska ta och fixa deras skiva... Har en gammal.... nånstans... Skulle va skoj och höra nytt... aja...

Idag dååå...
Blir till att städa och diska lite... Sen hem till pappa och tvätta lite... Ska va chaffis ikväll/inatt till LS och Jojje... De ska till Fam. Lans på middag och mys! Skoj skoj!

Fy fasen va gullig jag lär se ut... hihii... Somnade såklart med sminket på... och har en skapligt ruffsig frisyr...
Meeen, de är bara gulligt... lr hur var det?! :P
hihihi...
Ibland får man höra saker som verkligen gör en glad... :)
Lite som när Jojje tycker LS är som snyggast... I typ skogskläder, stövlar och med en bössa på ryggen...
Ah... nästan så... hihi...

På måndag får jag besök från hufuttstaden igen... hiiihiii... Synd att jag ska jobba så mkt bara... Lr jaa, en dagtur på tisdagen... Ledig på onsdagen... sen resten av veckan.. Aah... skoj ska de iaf bli :)

I natt när jag tog av mig bhn ramlade det ut pengar... hehe... En enkrona... Fasen, hade för mig att de skulle ligga en tia där oxå... aah!! Jag hittade tian oxå!! :D
Får alltid lite ångest när jag kikar i väskan dagen efter... Den här gången så låg de för lite pengar kvar... hahahaha... Aja... sånt som händer!

Öppnade precis en utav mina chokladaskar ja fick i julklapp... humm... Inte bra...  :S
Åt så mkt choklad på jobbet igår att ja trodde ja skulle krekas... hahaha... Tror personalen fått typ 7 stycken från olika håll... hahaha... Har sån dålig karaktääär...
Måste börja gymma igen... Konditionen = NOLL Uscha... Vågen är inte så jävla rolig denheller... Snacka om att svänga... från minus 1,3 i helgen som va till typ plus...mycke... hahahaha...

Fasen va lång tid de tog att skriva idag... hahahaha... ajaaa...


Fjonkan - HUNGRIIIIIIIG!!

Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Det har gått bra sii-sii! Jag har ju varit sjuk och ledig :P

Älskar dig!

<3

/Lil Sis

2009-12-28 @ 00:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0