Idolfinal...

...och jag jobbar!

DÅLIG PLANERING!! hahaha... Får smygkika lite på jobbet...
Sen hoppas jag tvn står på på födelsedagsfesten jag ska på efteråt... ;P hehe...
Man lär sig alltid något... nu vet jag hur jag ska göra nästa år... Ska absolut planera in i schemat... hahahaa...
Lr så i värsta fall så kanske man får gå och ligga med Peter J så att han lägger de på en dag när jag är ledig... Går juh att göra så med...  ;)
Va? Är det inte Peter J som bestämmer? Ah, men jag kan kanske ligga med honom ändå... ^^

Sitter på jobbet nu och har rast... hihi... Snart ska jag tillbaka...

Min vikt i guld mina kära systrar... Skulle jag sälja klumpen så skulle jag nog bli rätt så rik ändå... men ja kan juh erkänna att de känns surt att ha missat... 4-5kg guld... hehe...

Fasen va ja börjar bli hungrig... :S
Jag vill ha mat mat mat... på fat fat fat... Jag gjorde aldrig någon matlåda då jag är lat lat lat! ;D
...och uttråkad! hahaha...


Näe... nu så...


Fjonkan - är rätt ding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0