I väntans tider...

...kan man lugnt säga!

Jag väntar TVILLINGAR!!

Jaa, inte mina då alltså... Mina kära och bästaste grannar Ma och Mi ska ha dee!!
De var in på sitt första UL idag! hihihihi!
Var över nu på kvällen och tittade på bilderna... Jag har aldrig tidigare sett 2 huvuden på en sån bild... De små kottarna är 14cm... Sjukt... Så de va därför du blivit så fet fort Ma ;)

Shit.. jag vet inte hur jag skulle reagera om de sa att de var två därinne... Troligtvis sammalika.. Snacka om chocktillstånd... Hahaha... Åh jag är så GLAD!! hihihi!!


Annars dååå... Mina inneboende har flyttat ut... Idag får jag ligga i min egen säng... Sovit på soffan i 2 dagar nu... Därför jag har ont i ryggen... Skulle behöva en massage... lr nåt...

Brrr... jag är som en isbit... Tog en promenix i vårat vackra vita vinterland med M efter jobbet...
Kaaaaallltt!!

Idag så körde vi kurs innan jobbet... Läkemedelshantering. Inte den bästa kurs jag gått direkt...
Men nu så är den avklarad. Lr iaf del 1 av 2. Höll på att somna... Vad är det med kurser eg? Varöfr gör de en sömnig? Medans en del föreläsningar är huuur bra som helst och man kan lyssna i timmar! Konstigt... hihi...

uscha... va trött jag blidde...
Vaknade före kl idag... Skyndade mig att duscha och sen åka till pappa för att tvätta... hämta grejer och skriva julkorten... Sista dagen idag... Varför är ja ute i sista minuten?
Satt och tänkte när jag skrev de där korten... Alla som jag skrev kort till är sambos...
Ännu ett nederlag för mig själv... Slag i magen... lr iaf ett "VAKNAAAA!!" hahaha...
Nääe... ja ä intä bittär!

Imån blir de till att kliva upp i tid och STÄDA de sista! lr ja...dvs ALLT eftersom jag var så omotiverad i måndags...
Hahaha... Gud hjälpe... Ska dammsuga kl 8 på morron... HA där fick dom! ;P
Jaa, men sen så blire jobbet.. och sen hinner jag inte så mkt mera...  
Snart är de FREDAG. Shit... Är de nu jag ska börja nervösa ner mig? ;S

Näe fy... när ska jag TINA?!




Fjonkan - är den isigaste isen av alla isiga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0