Frukost...

...med Malin E på hanssons väntar! Gott det ska bli... Min mage är tom... *knorrar*
Hihi... Har lust att ta en tugga av allt de har! hahaha... Kan man inte få göra det helt gratis sådär...? Jag kan vara någon sorts testpanel... Testpanel på två... Jag vet dock ingen som kan fika så mycket som Malin!
Drar LÄTT i sig en hel kanna kaffe själv! ;D

Känns som om jag skulle behöva dra i mig en kanna med... Känner mig inte helt levande...
Satt uppe till 02... *fnissar*
Kommer surt efter men helt klart värt de!
Jag måste sluta upp med de dära... hahahahahaha... Tur jag fick sova enda till 8 idag! ;D

Mitt öra känns... Skiiiit...
Aja... Idag ska jag inte tänka på mig själv utan på min älskade lillasyster <3

BS har namnsdag idag med: GRATTIS!  <3

neeeh... nu är de dax... Behöver inte skrapa några rutor idag! Tack gode för det...



Fjonkan - Meeer jul...jag vill ha meeer jul!

Kommentarer
Postat av: Bs

Tack så mycket!! Ska åka å köpa mig en hyacint innan jag hämtar hem alla barnen senare..

Ska på intervju idag,jag... =/ Lite nervöst känns det... Mina tankar är oxå hos lillasyster idag..

Puss,älskar dig.

2009-12-09 @ 09:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0