Dålig...

...uppdatering...

Jag veeet... Men jag har haft annat för mig!
Har haft några dagar med massa film, god mat och mys igen...
Jag vet inte vad ni vill att jag ska skriva BS & LS för att ni ska va nöjda? :P
Men om jag skriver att jag mår bra då? :)
...sen fick jag väääärldens underbaraste och mjukaste mysbyxorna ever!
I LOVE! <3 hihihi...

Citerar min kära LS...
"Va bra att du får killbesök, då blir det städat ordentligt här hemma iaf en gång de här året..."
hahahaha...

Hahaha... Häromdagen så berättade LS för Jojje att jag och hon inte diskuterade sex...
Och hon ville inte att Jojje skulle diskutera det med mig heller... hehehe...
Dom är gift och jag kan lägga ihop 1+1... Jag vet att de blir 3... Iaf om man slarvar ^^
Knäppisar...
Själv spar jag på mig till bröllopsnatten...  :P

Idag är det nyårsafton! Tänk att ett helt år har gått...
Brukar tänka efter vad som eg hänt under de gågna året... Det är sjukt hur fort tiden går...
Alla har blivit ett år äldre... Ett år mer från saker och ting... Ett år närmare saker och ting...

Nyårslöften... Varför om man inte kan hålla dom? De ständiga är alltid att man ska börja träna osv osv...
Beach ´10... Ah... Man kan väl lova att man ska försöka och göra sitt bästa då istället?
De tänker då jag göra! :)

Ska jobba ikväll... Sen ska jag hem till BS och Johan... Hörde att det vankades gooood mat där! :D
Älskar kyckling! Mumms! Oooo... Ikväll ska jag antagligen kicka some ass när det spelas spel!
Hehehe... Se upp! Båtshake, vafan är en båtshake? Hahaha...
LS... Du är så rolig... Ja vill att du ska vara med ikväll!! Ja vill inte att du ska jobba natt!! :´(

Iaf så är inte min kamera trasig!!!!
Laddade om batteriet igår...igen... Jag har testat de förut... (Sååå blond är jag inte...hehehe...)
Sen så struntade jag i att sätta i minneskortet... De ska juh gå att knäppa några kort ändå...
OCH DE GICK!!!
Så jag ska åka och köpa mig ett nytt minneskort! Tjooohooo! Skönt att jag slapp hålla på och krångla! hihihi...
Jag som gått och mått dåligt, känt mig halv när min kamera inte funkat... hihihi...

Va och fikade med Malin E i måndags! Trevlans! Vi ska dejta på nytt nästa år ;P
Ska åka till Falun och den hyffsat nya och billiga skobutiken! :D
Det ska shoppas skoooor! hehehe... lr jaa, jag är ute efter ett par stövlar... Snygg som fan ska de va...
Så ni vet! hehehe...
Annars blir de kanske de jag såg på Scorette... Mmm... najsiga...

Bergochdalbana... Den verkar gå uppåt...

Har ändrat och börjat lyssna på lugna favoriter... hahaha... trams trams ;)
Sjukt va många låtar man kan nynna med... ajaaa... hahaha...
Love hurts... humm... Hahaha... Kanske ska ändra till voice lr nrj igen? :P

Och vet niii... De är kallt ute! lr idag är de bara -10...
Tog en promenix runt byn igår... och då var de -15 va?
Ah... Näsan frös... Man va som en isbit...
De smakade riktigt bra med glögg och ett bad på det! Där pratar vi om att tina upp!
Ah... hur lät de där då... ^^

Nu är de dax att åka till jobbet... Till mina underbar arbetskamrater och till mina söta pensionärer!



Fjonkan - Önskar ALLA ett riktigt gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Sandiie

Spar dig till brlöppsnatten. Pfft! Du bara snackar en massa strunt. ;)



Du och jag har diskuterat resväskor, bara så att du vet så har jag inte glömt den diskussionen. ;)

2009-12-31 @ 14:05:24
URL: http://sandiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0