Ursäkta mig...

...men jag blir heltokig på datorer när de inte funkar!!
Den har krånglar en smula för mkt den senaste tiden.... Snart hamnar den i ån.... Det är ett löfte.... Nästan... Kom juh på att den faktiskt inte är min... hahaha... Får skicka ett vykort till ägaren.... Ett när den ligger i åkanten med solbrillor och en paraplydrink bredvid sig... "Jag har flyttat utomlands hälsn. Er käre dator" Ska det stå....
Näe... men jag får fan gråa hår på den när den krånglar....
Full i skit är den, jag vet... prutt....

Har jobbat 10 timmar idag... Dubbeln + p.möte...
Bakade negerbollar för att jag tyckte att vi skulle ha nå smaskigt att äta på.... Men de blev misslyckade! Jag har väl aldrig misslyckats med negerbollar! Ja menar, hur svårt är de?! Näe, de smakade bara margarin tyckte ja...de andra gillade dom men ja nöjde mig inte.... Så jag bakade 2 blåbärspajer oxå... de var mkt godare! ;D
Mina jobbarkompisar smaskade i sig av båda... Lyckliga dom! hehe...

Vafasen... lär jag vänta till nästa lönespec för att få reda på hur många sparade semdagar jag har?
Lär juh lägga in om semester snart... iiiii..... 72 dagar kvar!! lr nåt... lr...madde, hur många vare? ;P
fasen.... lär vaccinera mig oxå... Hepatit-skit... aja... jag är inte spruträdd ivf... Släppte tom min lillasyster på att göra sin första intra.musk någonsin på mig! hahahaha.... Hon fick världens handsvett och var hur skakig som helst.... hehehe... tokifian...

Åh!! Mli berättar på msn för mig vad massa skoj hon shoppat! Jag vill oxå shoppa!!
På fredag bär det av till Gävle efter jobbet kan jag lova! Helst av allt vill jag göra en amssa reafynd.. men de gör man aldrig så... Dax för nytt i garderoben... Skulle behöva skor med... och ett par svarta klackisar... oooo.... jag blir tokig!
Imån är det lön! wooohoo! hahahaha... ;P Kalla mig galen!! :D

aja.... ska ta och runda av de här nu... hehe...



Fjonkan - är inställd på kanal 6 ikväll.... :S

Kommentarer
Postat av: Matte

Varför namnet Fjonkan??



Är det dig man ringer om man vill ha fikabröd...typ kakor och så :D



2009-08-27 @ 21:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0