Trött i...

...ögat...

Ja, "Matte" Jag har bruna ögon och de är najs... Nu får du tala om vem du är?!!
DÅ skriver jag ut vad parfymen heter... Det är ett löfte.

Hahaha... LS... Äckliga grannar...så säger säkert era grannar om er oxå ;P
Tokisar...
Lär förklara för ovärlden att om de hörde konstiga ljud från mitt sovrum inatt så var det INTE från mig då jag sov på soffan... Hehehe...
Mellan kl 00.10 och 10.00 kan jag garantera att jag INTE var där... hehe... Hörde alla?? hehe...

Mejlade på 4 stolar tidigare... fick svar oxå... funderar på om ja ska köpa dom... lutar åt de hållet...
De va lite snitsiga med snirkel... Inte riktigt vad jag tänk mig men för det priset så kan man juh överleva...
Tänkte dock att jag ska pruta liiiite... hahaha...

Ma erbjöd sig att följa med som sällskapsdam... Bära och packa in i min familjebil (!) kan jag göra själv! :)
Får se om jag får mera mejlsvar imån... Vill juh inte att de ska av rangliga och tippen-färdiga...
hihihi... Hoppas! Då ska det målas och grejas kan jag lova! Hihihi! Va skoj!
Undrar om min käre far tycker att det ska bli lika roligt när han får se att de är hemma hos honom jag ska fixa till dom? hehehe... :D

Jaa...vilken daag... Vaknade supertidigt... typ 7... På en ledig dag... Jahapp...
Vi hade bestämt att vi skulle ta en promenix/joggingtur jag och LS kl 10.00.
Kl blev nästan 11 innan vi kom ut... Solen sken och det var underbart skönt ute!
Idag kan man säga att det är sista sommardagen... Imån är det September...

Iiiiii!!! imån är det 67 dagar kvar tills vi åker!!! hahaha... pukko-jag... :)


Har haft besök på kvällskvisten... Jättetrevligt var det... hihihi...  :)
Gjorde massa god mat och en blåbärspaj... mumms! hihi...
Hihihi...


Sen kom Ma och hennes mamma över och smaskade lite på pajen med... De tyckte med att den var god... :)
Lr jaa.. Ma lurades... Öppnade munnen och sa att hon tyckte den va äcklig...
Hahaha.. Hennes mammas min då skulle jag kunna betala dyrt för att få se igen! hahaha... Så paff hon blev!
Sa något om att hon INTE uppfostrat Ma till att säga sådär... hehehe...

Tog en kvällspromenix i duggregnet... Underbart med friskluft...

Fan oxå. Jag lär skriva schema som ska lämnas in imån.. skiit... Aja...de hinns väl kanske med imån fm...
Får kliva upp i tid och inte ligga och draaa mig...
Har god matlåda imån ivf! mummsi mummsi!

Näe gott folk *gäsp* -bingen nästa!



Fjonkan - säger gonatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0