Spara detaljerna...

...vare ja! Hahaha... Du är rolig du LS... Nu var det juh inte jag som sa nåt utan M....
Och hon ljög såklart... Din storasyster har ALDRIG haft sex.... Så fortsätt med de bra tankarna du bara! ;D

Va blev de för jävla inledning? Haha... Jaa.. Tack för att Ni som läst tillkännagav er... 2st... humm... Aja.. Matte är inte min starka sida! ;P

Kom på för en stund sen att jag är tragisk... Nääe, Madde.. Jag har INTE ätit tacos helt själv igen...
Jag är tragisk för att jag.... Tvättat bilen en fredagkväll.... på SEMESTERN! Va är de för skit?! Kom precis på att jag sitter ensam oxå... Fredagsmys, lr huuuur... Har gjort mitt ivf med tända ljus åh så....
Börjar känna hur paniken växer inom mig... Ja vill göra nånting! :S

Har frågat hur många som helst om de vill haka på som sällskap imån... Får inga direkta svar...  Vill till falun... I värstaste värsta fall får jag åka själv...
Jag vill, ja vill, JAG VILL!!!
Jaajaa... De visar sig väl imån va de blir...
.....är nära på att slita mig i håret..... hahahaha...

Jahapp... Nu fick jag ett svar ivf.... Ett nej... typiskt... Gaaaaah... hahahaha...

De är så typiskt.. Jag vill juh när jag vet vad jag vill! Hahahaha... Åååh... Jaa.. jag blir inte riktigt klok på de här! hahaha...

Folk som läser de här kan komma att tro att jag är sinnessjuk... (vilket jag oxå är men va tyst om det...) ;)

Näe... dax att lägga ner allt... Blir antagligen sängen...

Om ja nu kommer kunna somna.... De visar sig... Kul... sängen kl 22.34 en fredag.... Hahahaha..



Fjonkan - vimmsar omkring...


Kommentarer
Postat av: Matte

Rätt kul att läsa din blogg....:-)



Sinnessjuk...nja....men lite småknäpp....japp



Söt är du ju åxå ifs

2009-08-15 @ 00:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0