Rörmokardotter...

...som man ääär! Fixade de där stoppet lätt som en plätt!
Förstår nu oxå varför rörmokare tjänar mer än vårdpersonal....
Fy heeelveteee va snuskigt de va! Hår och massa annat snusk som legat ett tag... Och jag lossar juh mer hår än katten såå... Tror dock inte att allt var mitt... Hittade massvis med mörkt hår... Vem är den skyldige trooo? Maddeeeee....
Ah! Hygglo min pappa va då.... "Ah, fixade du stoppet då lr...?" Lite hår kan väl vem som helst slita upp ur en golvbrunn...
*ryser* Fy faen va äckligt... bläh...

Kom ihåg att köpa balsam oxå så imån ska det fyllas på med både gegg och hår där! Hahaha...
3 flaskor balsam... Hur länge räcker de? Några dagar ivf... :)

Aaaaah! Coolast idag då! Min lillasyster var med på förstasidan på Aftonbladets söndagsbilaga idag!
Hon hade sin bild bredvid Victoria S... Hahahaha... Vilken merit... Undra om hon skrivit in de i sitt CV?? ;P
Ah! Hon nämnde mig i intervjun oxå! Det är jag som är "syrran" Hehehehe...

Jaaameeen.... Idag hämtade jag upp Jennie efter jobbet... Hem. Bytte om!
Åkte iväg på loppis... Baara skit... typ... Letar efter lite smått och gått...
Skulle vilja ha en sockerlåda... En fin en... De hade bara en ful... och lite annat roligt... Typ en liten glasburk till mina juveler...
Ah...smycken... Det är sött att ha stå framme... :) Ah...ska åka på loppis med grannen nån dag med... Hon blidde med sugen på att följa... Få se vart det bär av då!

Hade sällskap vid matbordet idag igen! Gud så jag tycker det är trevligt! Slippa laga/äta själv...
Jag och Jennie gjorde Lasangette... huuur stavas de? stavas de sådär? BS? ;P
Aja... Gott va de ivf... Vi åt som tokar!

När J åkt hem tog jag på mig mina supersnabba skor (Melker säger att saker och ting är supersnabba, sötnöt!)
Gick/sprang min runda runt Berglunds... Det tar 54 minuter... Varför får jag aldrig någon bättre tid?? Skiit... aja...skam den som ger sig... funderar på en till runda imån innan jobbet... hehe... aja... vi får seeee...

*gäääsp* fy 17 va trött jag blev.... och jag som har tvätt att hänga! Jagt ror ja blir tokig!
Ajaaa... Likee bra åh ta tag it!

Gonatt!!

Fjonkan - would do anything for you....

Kommentarer
Postat av: Bs

Heelt korrekt stavat! Hänga tvätt hör ju till vuxenlivet,du vet.. jag är ju i mitt hobbyrum för jämnan å roar mig.... Pusspåre

2009-08-24 @ 09:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0