Ödet...

...ska man tro på det? Lr vad är det som händer...? Det har hänt lite för mkt saker nu för att det ska vara slumpen... 
Det sägs konstiga saker och någon hade bytt radiostation i bilen.... Det var INTE jag...
Ja, jag förstår ingenting.... Kanske lika så bra? :)

Det första jag gjorde när jag kom till jobbet idag var att gå till Margona och plocka åt mig mer timmar...
Så jag tog åt mig så jag fick en dubbel + avd.möte en dag...så de va ju bra.. + 6 timmar.... gräjt!
Jag lär börja jobba assle av mig som sagt...

BS: Det var juh visst felstavat.... Och jaa, jag vet att ditt hobbyrum är tvättstugan... Hehe...
Jag ska skaffa mig en bättre hobby hade jag tänkt... men vad? ;P
Fast å andra sidan så kan jag tycka att det är rätt skoj att tvätta.... Skönt när man har alla kläder rena! Då känner man sig nöjd... Fast... Har man barn så vill juh tvätten aldrig ta slut....
Är det nu jag ska citera dig?? "Skaffa ALDRIG barn Therese!!!" hehehehe....

Oooo... Prata med A.. Va ledsen och besviken hon är... krånglas med skift och skit... FK hit och FK dit....
De som jobbar på FK, blir de aldrig sjuka så de måste ha något med sig själva att göra??
Man hör bara dåligt om dom....

Låg på grillen på rasten idag... Halvsomnade... Fy fasen va skönt de är när man kan slappna av sådär!
Mmm...

Det är måndag och jag ser redan fram emot min lediga helg... Lr ja, den lediga helgen börjar kl 14 på fredag och slutar kl 13 på tisdagen... Låååångledig kan man säga :)
Löning på torsdag... Då ska jag kika om jag hittar den där klänningen i gävle... Hade inte min stl i Valbo...
Så jäääädrans snygg... I LIKE....

Näe fy fasen va tröttis jag blidde... Min 1.20 väntar på mig.... *skrattar*


Fjonkan - gaaah....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0