Lilla tjejen...

....fyller 3 år idag... Lilla Signe... Kommer ihåg när vi åkte in på BB i Falun och kikade in henne för första gången...
Lillpyre... Fasen va vi grät... sällan... hehe....

Hon blev ivf jätteglad för sina ROSA presenter...
Ett smyckesskrin fyllt med snoddar, diadem och hårspännen...
Ett set med små rosa hansdskar, en handväska och en "trollstav".
Sen ett hus med massa My little pony´s.... Med massa tillbehör! Gissa om hennes mostrar blev avis! hehe... Tror jag lekte mer med de där än hon.. ;P
Inga kläder hade hon på sig idag heller.. Hon måste vara allergisk mot de... Sprang runt i rosa små trosor... haha...
Tokifian...

Jaah...god tårta va det med! Du kan du BS!

Fy fan.. mån blir det 20 minuter i grillen... Det poppar upp finnar lite varstans när jag inte håller efter... Ajje...

Har lite och göra imån... Så det kanske är dax att lägga sig och sussa... Oj.. kl är snart 00.00... Shit... Va tiden går fort...
Har lite att städa... och handla.... Fick tvättat idag ivf.. 2 maskiner hann jag med...
Hoppas de hinner torka... Eldar ljus som en galning här....Puuuh... vaaaaarmt...
Skönt att ha disken undan ivf...

Jaja...



Fjonkan - ska sluta vara nervös och bara se fram emot, de blir juh för 17 gubbar skoj!

Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Sällan du och jag bölar som två tokar :P

<3

2009-08-19 @ 01:21:01
Postat av: Bs

Baka kan vi ju alla tre systrar... Vi har ju lärt oss av den bästa.. <3 Tårta är väl ingen konst,det är värre med bullar å kakor.. =/ hehe



Pusspåre

2009-08-19 @ 05:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0