Hur i...

...helsifyr ska jag kunna somna nu? Räkna får... Tack för tipset ;)
Spännande... Riktigt spännande... Fy... nu kom det en såndär nervös-våg igen! hahahaha..

Har kommit på att jag kanske inte vill veta vilka alla är som läser min blogg...
Jag känner mig lätt förföljd... hahaha... Näe då...

Jag får väl skylla mig själv antar jag...- men kommentera ff! ;D

Hoppas ivf innerligt att de som sa åt mig att börja blogga läser den! Hahaha... Ja kommer ihåg det så jädrans väl!
Restaurangfolket... De tyckte att jag hade ett sånt roligt liv (?!) att jag skulle börja blogga om de...
Bara för att jag berättade att jag tryckt ut sedel/myntlådan med brösten.... På en kassa med touchknappar... Skapligt pricksäker! hahaha...
åååh... Nu började jag sakna restaurangen....

Fy 17 va mysigt jag har de! 1 av 4 ljus brinner... hihi....
Hur kan de komma sig? Jag tände juh alla nästan samtidigt?

Jaa, ikväll då... Blev halvtokig på datorn... igen... ja, den var påväg ut genom fönstret... igen!
Messade min jourhavande granne och dataexpert...
På ett naffs stod han i hallen.. För att jag skulle kunna tala om för honom att jag fixat de... Men då hade jag suttit i en halvtimme oxå! Där hade jag inge tålamod.... Jag som skryter över de ;P
Kanske ska börja skryta mer över mina supersnälla grannar istället?!
*skryt, skryt, skryt* ;D

Vafan... Jag skulle ju sluta sitta uppe sent och slarva! Nu är jag där igen! Mitt i natta...
åååh... inte är de skönt heller... ställningen ja sitter i.... ett ben uppe på databordet.... haha... allt för att lätta på röven så den slipper domna... ;D

Konstaterar att jag inte målat nåt av de som skulle målas på semestern... Tänkte spara de till regniga fula dagar... Men de har inte blivit av... Kalla mig slöapa... ;D ...Kanske ska kliva upp tidigt imån och måla...?

Imån ska vi shoppa present åt Signe som fyller 3 ååår... Hon önskade sig inget speciellt men det skulle vara ROSA...
Lätt som en plätt att handla! De finns så mkt skoj till tjejer! hihi...
Kanske ska fylla på förrådet av handväskor? De andra har hon juh lekt sönder... Säkert med flit för att hon vet att hennes mostrar gärna fyller på... hehe...

Fy fan va jag lång-bloggar... antagligen för att ingen ska orka läsa allt... ;D De mest spännande ska man skriva i mitten av ett lång inlägg...

Näe, nu blir det sängen för fröken T...



Fjonkan - ser fram emot tända ljus och myskvällar i höst... I HÖST! Inte nu! ;)


Kommentarer
Postat av: Bs

Fjonkan,DET ÄR HÖST!!!!!! Imorse så tokregnade det när jag klev upp!!! Det blåser kallt,det ÄR kallt,barnen börjar skolan(det heter HÖSTTERMIN!!!) Det är gula löv på träden... u name it... Höst är det ivf... Ses senare.. Puss

2009-08-18 @ 07:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0