Fredagsmys...

...utan vare sig någon att mysa med lr några tända ljus... Jag mitt arsel glömde köpa de idag... -ljusen alltså... :P
Det regnar ute... Varför blir man så sugen på film-mys då?
Tog en kvällspromenix med Ma och vovvsi nyss... Det var riktigt skönt ute... Varmt faktiskt...
Helst av allt hade jag velat känna regnet i ansiktet... Men Ma hade med paraply till mig -eftersom jag inte äger något själv... :)
Tänk den dagen då man inte kan/får känna regnet... fy då...

Hahaha... Jaa, jag vet att Jojje sa de där om att riktigar karlar har arbetsbrallor med morakniv på sidan....
Jag har hört någonstans att man letar efter karlar som liknar/påminner om ens pappa... Vilket låter väldigt sjukt... Men....Jaa...
Att det har något med barndomen/uppväxten att göra... att man känner sig trygg... ja inte vet jaaag... det var tusen år sen jag hörde om de dära...
- Jag kommer förresten på söndag och äter söndagsmiddag i min underbara takvåning i staaaaan... hehehe... ;)

....synen av mig breakdansa skulle vara en fröjd för ögat du.... lr så inte... Ett gott skratt skulle man få sig ivf...
Jag lovar att aldrig dansa ur duschem mera... Höll på att halka utan att dansa inne i badrummet en dag här...
Det är för att jag inte är riktigt med...
Imorse kl 05.15 gjorde jag det igen... Rakade benen i nästintill sovande tillstånd... Hahaha... Men jag har båda benen i behåll... Vilket är skönt -och bra!

Har shoppat lite i gävle/valbo idag... Hittade lite skoj...
Ma den stackarn fick skavsår i skorna... Hon är ingen van shoppare... Så där har du EN tjej P som INTE gillar springa i klädaffärer ivf! ;) ...sen att hon gillar andra affärer räknas inte... hehehe...

Testade den där satans klänningen idag... Det såg inte bra ut så den hänger kvar på galgen på ginatricot...
Skulle vilja ha den där guldiga saken jag såg i Falun.... Den va fin! Kanske man ska dra dit och glo lite i typ mån lr nåt... Ah vi får seee...

Oooooo!! 70 dagar kvar tills vi åker!
Hallå hallå hallå västindien! LS fick biljetterna idag! Wooohooooo!!!!
Resfeber! iiiiiiiiiiiii.... hahahaha...

Näe, ögonen är tunga... hua....
Hade suttit bra med nån öl ikväll... Men orka... Ja ska hem till papps imån och utfodra katter...
Sen lär jag städa här hemma.... och tvätta... Jaa, jag är min egen hemmafru...hur kul är de? hehehe...

Näe, fy faen... Sängen nästa!


Fjonkan  - gillar när det kommenteras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0