Det händer grejer...

... i min lilla byyy... Väpnat råd på ICA i morse... Hade tydligen varit massa idioter där  med pistoler och knivar...
Bakbundit personal och hotat...
Fick först läsa det på fejsan... Sen så när jag skulle åka till jobbet hade de spärrat av ett jättestort område...
Det stod flera polisbilar och några journalister där.... En kamera var uppriggad...
2 poliser såg jag.... Ooo... Vad är det med uniformerade män? hahahaha... Näe, som jag sa till Mia... De är inte så intressanta längre...
Det är som ja sa om de där brandmännen.... "Det finns inget sexigare än en karl med lite skit i ansiktet" hahaha...
Ja inte skit som i bajs utan smuts....

Lite roligt de va på jobbet igår då... Hahaha... Ja informerade Moa om att det kom en budbil.... hahaha... hon tryckte typ näsan mot fönstret och precis när han klev ur så kikade han uppåt  och såg henne glo... hahahaha....
När han åkte så sa jag "Han va ändå förlovad!" Hahaha... "Hur vet du dee?" Hörde jag från korridoren....
Jaaa.... på ringen kanske? Har man varit singel länge så är ögat tränat... lr nåt... hehehehe....

Snart är de fredagsmyyyys! Fast vem ska jag mysa med...?
Blir jag och min me-time-hand igen... Hahaha...

Imån efter jobbet blir det en shoppingtur... Hoppas Ma följer med.... Annars åker jag själv.... Jag blev halvförälskad i den där klänningen... Skulle va bra om någon följde med och drog upp dragkedjan.... hahaha... Ilandsproblem....
Mmm... Ska man våga sig in på twilfit och kika underkläder? Oooo... Det kan bli dyrt....
Men jag blev juh som sagt rätt nöjd med mina bröst förra gången jag var in dit sååå... aaaah... Det kan bli så... hehe...

De var surströmmingskalas på jobbet idag! Övertalade Gullan att smaka lite... Och de gjorde hon...Va stolt jag blidde! hehehe.... På söndag bjuder m&m på surisar... Jag och BS ska dit då... Jag tänker inte nämna något om min mage... De kan listas ut ändå....  uuuuuu.... hahahaha....

Imorse när jag diskade var det skönsång här för fulla muggar! hehehe... greenday... 21 guns... Jag kan typ första stycket..... hahahaha... Jag är värdelös på texter.. Då är ja MYCKE bättre på att sjunga.... hahaha...
Lr... Hur blev det för oss med den där sökningen till IDOL, BS? ;P
Fast jag ska nog söka till So you think you can dance? istället.... hahahaha... Dansade när ja kommit ur duschen...
Vad är det med mig?! hahaha...
Tack LS... Jag är glad att du är glad för mig när jag är glad... :D

Jaa... BS.... De där söndagsmiddagarna... Klart ja vet vad som hände... tråk tråk....
Får börja ta upp de igen... LS och Jojje har juh stort bord OCH diskmaskin! Där kan vi bänka oss på söndagar! ;P
hehehe.... ingen dum idé alls! lr....? hehehehe....

Näe... nu så... Att ni orkar läsa!! hahaha... Duktiga ni! Kom ihåg att kommentera oxå! :D



Fjonkan - fick sin dagliga dos av kärlek på jobbet... En puss på handen....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skippa karlarna med bajs i ansiktet... Och det med uniformer också... Snyggare med arbetsbrallor :)

Det är därför John har sådana JÄMT :)

HAHA! Jag skulle vilja se dig dansa med ena armen i golvet och snurra runt kroppen... Fick massa bilder i huvudet när du skrivit att du dansat ur duschen :)

Visst kan vi ha söndagsmiddagarna hos oss :)

Ooo det pockar på...

Älskar dig <3

2009-08-27 @ 22:45:24
Postat av: Matte

En puss på handen tänkte jag....det va inte mycket till kärlek det......men det är ju betydligt mer än vad jag har fått iaf :)



Passa så att du inte halkar när du dansar när du duschat

2009-08-27 @ 22:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0