Vårkänslor...

....hihihihihihiihihihihiihiiiii !!!
Var ledig torsdag och halva fredag :)

Var så himla skönt och fint väder så jag tvättade bilen på torsdagen... gnodde i flera timmar...
Har ont i rövmuskeln... Ah, jag gnodde såklart inte med rövva! hahaha.... men ja måste ha sträckt på den på nå vänster.... hahaha.... inte dåligt! :)

Ah... en halv dag fick bilen va tvättad.... Innan KATTJÄVLARNA var upp och satte leriga tassavtryck på både huven och taket.....  Ville bara gråta när jag såg det... till en början.... sen ville jag köra över katterna...
Så jag tvättade om där det var tassat.... Jag har juh jättelätt att nå på taket.... Fick fan stå på en hink.... hahahahaha....

Igår var det en toppendag!
Fy fasen va underbart det var! Började dagen med havregrynsgrööööt...
Sen gjorde jag köttförsbiffar.... kl 9.30 på morron... hahaha... bra å ha i frysen juh! :)
(Ah...sen tvättade ja om bilen)
Dikade... De va massa vatten på vägen.... Solen sken mig rakt i ansiktet...
Plockade påskris åt min farbror på jobbet... Som vi sen pyntade så fiiint!
Åkte hem till lägenheten och satte mig på balkongen, i Linne och shorts!!! -åt lunch där ute....
Så himla varmt och skönt! Blev riktigt svettig!
...ah....sen vare dax för jobb då... :)

Såg massor med folk som hade vårkänslor igår...de hade slängt av sig jackorna... tagit på sig shorts.... :) Underbart!

Tog en kvällspromenix igårkväll när jag kom hem från jobbet... Gick förbi macken och där vare livat :) Bilar och en epa... massa ungdomar.... haha... sa gammeltanten! Näe, men de är skoj med lite liv.... Men de tyckte inte han som stack ut huvudet från en lgh och skrek att de inte skulle föra sånt oväsen! hahaha.... Ja gick och småflinade för mig själv då :) hehehe....

Lite mysigt då! på gammelstillavägen hade de släpat fram 3-4 brassestolar och en grill! hahahaha...
De va många som skulle grilla igår... Ja vill oxå grilla! så gott juh!

Har ivf bearbetat min far... så i veckan ska jag få ett par skor av honom... De är najs...
"aah... hur blev de med de där skorna? Så jag vet om jag kan anmäla mig till vårruset lr inte...." hehehehe...
Han lovade mig ett par förra året... men de blev aldrig nå av de... Men nu känner jag att jag måste ha ett par... innan jag lägger av med mina promenixer pga skoskav lr nåt... en sån sak skulle kunna få mig att sluta.... Ja får inte bli så svaaag! Nu när jag är så duktig!! :)

Behind blue eyes.... gaah...

Näe... nu blire frukost! De mullrar i magen!



Fjonkan - blir glad och pigg av sooool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0