Undra om...

...jag håller på att blir förschnyld lr nåt? Har klätt av mig för tidigt... Har hostat lite smått tidigare.... Men nu äre bara neesan som snörvlar...  typiskt...

Igår fick jag byta skift... så istället för en dubbel så fick jag en lång kvällstur... Så jäkla skönt! Eva S erbjöd sig frivilligt...
Förlorade väl nån timme påt men de gick väl nästan jämt upp med ob:n... aja... Jag är glad bara jag slipper kliva upp tidigt... Har blivit många kvällar nu... Lite känns de juh när de är finväder och man lär jobba hela em/kvällen... men men...

Ställde kl för att kliva upp både igår och idag.... igår klev jag upp... Men idag så tryckte jag bara av och sov vidare... hahahahaha... Så jädrans trött...
Så jag har varit vaken nu i.... typ 10 minuter.... hehe... Tänkte jag skulle hinna med lite idag...
Igår hann jag både ta reda på disken... så mina allergiska utslag är numera borta... hehehe...
Sen hann jag lorta ner mera... Stekte fisk för första gången i mitt liv.... typ.... Och till de gjorde jag en kall sås... Mumms...
Gräddfil, majjo, rödlök och dill... Åh sen lyxade jag till det hela med lite kräftsjärtar... Mummsi... Och så SALLAD såklart....

Blidde en kvällspromenix oxå.... De va så satans skönt ute och jag behövde verkligen få lite friskluft...
När jag kom in på "min gård" så satt min nya grannes tjej ute på balkongen åh ryykte... Så vi ska ta och knata tillsammans nån kväll kom vi fram till.... Hon har vovve så hon lär ivf ut med honom.... :)

Senare idag så ska jag följa efter pappa.... Ah, han ska lämna in MCn på service....
Ibland så undrar jag varför jag är så jävla snäll... ?  Men jag skulle få bensin.... Och sen så tänkte jag att jag skulle lura med honom in till Gävle och köpa de där skorna..... hahaha...
Skrev upp mig på Vårruset-lappen igår... Jag och Babbsan.... Så ett par skor är ett måste...

Näe.. Va ska man hitte på?
Packa in lite tvättat i garderoberna kanske? De ligger i kassar än så länge...
Va vare mer jag tänkte på?? humm....

Ivf så testade jag mina sommar kläder igår innan ja åkte till jobbe... Mina jeansshorts... -kunde ha! De kunde ja inte förra året! :D Sen all andra... -Kunde OXÅ ha... Fan va glad man blir alltså! :D
Såg dock att ett par vita typ linnebrallor fått sig nån fläck på sig.... sheit... Kanske går bort....
Konstigt då jag knappt använt dem.... aja.... Kul vare de andra ivf! hihihii....


Fjonkan - Undrar vem de är som lortar ner hennes knappt använda kläder?!

Kommentarer
Postat av: Egon

Hur långt springer man i vårruset?

2009-04-19 @ 13:05:01
Postat av: Anonym

2009-04-19 @ 13:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0