Som ni ser...

...så åkte jag inte med till blåkulla... Tänkte och ville men de va nån som sa åt mig att stanna hemma då jag va för ung för att va kärring... Jag är juh blott 24 år... i 18 dagar till...hehehe... Ser fram emot den stora överraskningsfesten! ;P

Fastän man fyller "gammal" så får man önska sig presenter!
Så, Bs -hoppa över den där dildon och ge mig fickpengar till resan istället! Jag skulle uppskatta det mer faktiskt....
Jag vet att du sagt att; "Om du är singel när du fyller 25, ska du få en dildo...."
Men vi ändrar det till 30 tycker ja... Lr hur? ;D

Såå.. Sen önskar jag mig en digitalkamera... Olympus 6000 nånting... Den heter så... Den kostar lite mindre...
Skitfrän då man kan knäppa kort under vatten... Liiiite läckert!
Hehehe... Ska smygfota hetingar under vattnet på Aruba ;) uj uj uj...
Ja lägger ut korten på fejsan sen när ja kommit hem.... så om alla vill ha nå skoj att kika på, donera en slant till kameran! hohohoho...

Näe, nu måste jag sätta igång och dona här hemma... Är hos papps... Alla kommer hit och äter ikväll....
Ska ta tag i å stryka den där jävla duken.... hur stor som helst..... aja...
Bra blire vikket som. Gillar läget.

Men hörni, Glad Påsk på er!



Fjonkan - gör så gott hon kan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0