Julen vara ända...

...ut i påska... Åh de va inte sant, åh de va inte sant....
Jajjemen! Skulle eg va ledig fre-sön. Men tog åt mig xtra i fre på Linden.... De va skoj å va där :) Vill dit meeeer... hehe... Får se va som passar sig :)

I lördags samlades vi som var hemma och åt påskmat hemma hos papps... Sååå... de blidde lite fuskis....
Mummsigt vare ivf...  Efter maten spårade det ur med godiständer... Stoppade in dom och knäppte kort på de... hehehe...
Skratta så ja fick ont i magen... hehehe...
Sen så hade påskharen lagt äggen till barnen i tvättmaskinen i år.... Jävla dåre ;P
Och jag fick en duschcreme! Precis vad jag behövde! Tack så hemskt mkt snälla "haren" !

Söndagen då... TOPPEN VÄDER! Blir så glad av de! :D
Började med gröten... Sen så gick jag ut och tvättade bilen... igen! 2ggr än så länge i år! Äntja duktii?? hehehehe...
Sen så fick den stå modell... Knäppte lite kort på den som kan va bra å haaa... Lr ja ska lägga ut dom på fejsan... Har tömt kameran nu... och MÅSTE komma ihåg att packa ner den.... BS och Johan ville låna den ;P
Satte mig och sola mot husväggen oxå... varmt och skönt... åt en banan.... Lyssnade på fågelkvitter.... Livet på en pinne...

Efter det skyndade jag mig att packa mina saker... Ville INTE att kattjävlarna skulle vinna den här gången med!
Så jävla tråkigt med katt-tassar på nytvättad bil...
Och jag vann! -trodde jag.... Såg att en liten pippifågel bajsat på huven.... grrrrrr... Gick dock att ta bort med lite blött papper...
Väl i Tors så stod Mli och Nicke i korsningen... Så de kom på lite fika.... Satt ute på balkongen.... Satans skönt!

Åkte upp på Hof för att lapa sol... Slutade i PREMIÄRGRILLNING!! Sweet!
Var ute hur länge som helst... Spelade fotbill med grabbarna och Zingo... Ah... En perfa dag helt enkelt!
Idag skulle visst bli sämre väder... lr ja, hela veckan... typ... Men de visar sig...
Jobbar juh ändå så...
Kväll ikväll, Dubbeln imån... ledig ons-tors. Tors- obligatoriskt personalmöte... blahaaaa... Jobbar väl helgen efter det antar jag... Har inte orkat tittat ordentligt än... hehehehe....

Sååå... De va de de.... Nu väntar gröten! ...faaaan... Har satans mkt disk oxå... När ska jag orka ta tag i den?!



Fjonkan - skulle haft sig en diskmaskin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0