Förmiddagspass...

...vare längesen jag jobbade nu... Men imorse vare dax.... Uscha... Gick rätt bra att kliva upp... men man vill gärna ligga kvar i varma sängen...
Sov som ett jävla arsel på morronsidan...
Först lät det som om någon tappade en bunt med telefonkataloger i golvet precis bredvis min säng....
Så jag vaknade med ett ryck! Funderar om det börjat spöka här...  Sen hade nån stängt in en kattjävel som stod och jamade.... De hörs skitbra in från trapphuset! *svär*
Tänkte att katten kunde vänta tills ja skulle åka till jobbet... -Men de tänkte inte katten...
Den hann göra en väldigt fin brun hög på nedre botten innan....
Jag VÄGRAR ta reda på andra katters skit.... Så jag öppnade bara fönstret här på övre ;D hahaha... -Ful får man va men inte dum... vare nån som sa.... :D

Köpte nya skor igår...kanske ja sa? Efter ja fikat m Malin på Hanssons gick vi in på Sporten och kikade..
Min stl stod tom på hyllan där! Lite kaxigt... Så jag slog till... Stadium kan hoppa och skita... Oroar mig lite för vad jag ska säga när de ringer... De ringer säkert imån... :S
Jajjemensan... Fikade med Malin igår... Mumms... Sen blidde det faktiskt en glass på Time... I solen... Med fiskmåsar skrikandes ovanför huvudet... Lite havs-känsla över de hela... Ja vill till havet! Jiises... Luften... aaaah.... Ja vill!

Imån ska jag träffa Malin igen... De blir en promenix... Om det är hyffsat väder.... Så skönt nu när vi har samma förutsättningar... Ah... Ja tänkte på vikten... inte på det gravida tillståndet.... hehe... Jag har dålig kondis... och korta ben... hehehe... Så vi kommer gå i ungefär samma takt :) Får se om jag tar en friskvårdstimme... Skulle va najs :)

Skittrött idag efter jobbet... Var tvungen att göra nåt så att ja inte somnade.... Tog reda på disk.... Sen så gjorde jag kåldolmar och åt... Inte så gott men de dög väl... Just ja, lär komma ihåg att göra en sallad till imån med... bläh... Blir sängen snart känner jag... Aptrött...
Aja... ivf sååå.. Jag tog fingrarna ur röven och började måla hej vilt omkring mig! ;P Inte riktigt då meeen ;P
Målade en stol, 2 tavellister och 2 hyllplan... -VITA.
Så jag är en bit påväg mot mitt omgjorda sovrumm... Skulle vilja ha lite nya tavlor... Rosor med vita romantiska ramar... Och nån söt spegel kanske... Och.... Och.... Och...
Jaaa... Jag har hamnat i shabby-chick-lantstils-väggords-träsket igen.... Sitter och glor massa på nätet....
Men den bästa sidan med sakerna jag verkligen ville ha - La de SÅKLART ner! Jävla idioter...
Mmm...

Näe... nu blire till åh gö nå annat spännande... får nattgäster inatt igen... Som ja knappt hinner se... -igen... Aja...


Fjonkan - Har vit målarfärg på händer.... armarna... och i håret.... Och lite på möblerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0