Energi...

...visst äre härligt?! Denna sol gör så man orkar lite mera!
Vårkänslor är när man frivilligt känner för att städa ur och tvätta bilen! hahahaha... Va knäpp man är...
Städade skåp på jobbet idag med... Hann med 2st.... Får se hur se der ut nästa gång jag kommer.....

Satt ute och åt lunch... satt ute och åt midda... Herrejää va skönt de va!

BS;  Näe, faen... Glömde skalet! Därför de inte gav någon effekt! ;P  Hehehe... Jaa... Du garvade som en tog när du skulle ringa om de.... hahaha...

Har ont i ett ben idag... Blev något när jag sprang tidigare... sejtan.... Så de blir ingen promenix ikväll.. hoppas på finväder och att benet är bra imån!

Nu ska jag läsa... BS; Du lär kolla med kiosktanten om hon har läst klart nästa bok! Ja skulle behöva den snart! Vill läsa dem i följd juh...
Här gåre undan! hehe.... Synd att mina ögon är skeva... hahahaha...


Fjonkan - undrar hur fan det blev med möbelmålandet?! hoppsan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0