Aptrött...

..ja de är ja.... Blidde ingen promenix ikväll.. ja orka fan inte... Har ivf inte fuskat m maten idag...
Jag är braa...
Åkte till jobbet tidigare idag... såg över ansvaret - solariet... De såg...överfullt ut i papperskorgarna... de är skoj när folk hjälper till och tömmer dem....

Åt kyckling till midda... staaaaark... Och ja lukta vitlök... :D de är gött... vitlök alltså.... inte att lukta :P

BS; Jag satt faktiskt ute på em med pensionärerna... Jag är glad att jag har ett varierande jobb, jag är glad att jag kan välja ifall jag vill vara ute ;D
Åh varför haru inte svarat på mitt sms för?! Dålig stiiil ;P

Kom på i sista minuten att ja ville jobba långfredagen... men nu verkar de inte finnas nån ledig tur då... synd...
Blir ivf själv hela påsken så.... Helvetes jävla piss-påsk... piss-påsk!
Om jag har tur har jag råd att köpa en kartong med ägg.... Och hur kul tror ni min lgh kommer lukta efter jag ätit dem?! aaah, just de...
Kanske åker in till gävle och min takvåning där över påsk? ah vå få la seee... Takvåningsdelägarna vet inte om det ännu...
Men de kan juh få bli en glad överraskning! ;D

Lr vafaaaaan.... Jag lär juh passa katter i påsk... skiit... aja... får väl sitta där... i snöstorm och passa katter.... och äta ägg... De lät skoj...

Näe.... nu blire till å dreggla på kudden lite... hehehe...
Hur vet man eg om man gör det? Ah, förutom teknisk bevisning på morronen... Men.... äääh, jag kommer ingen vart med de här resonemanget.... hahahahaha... Ja är så pukkad... lr som nån skulle säga; Blond.... ;P



Fjonkan  - ska lägga sig och läsa reklam....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0