"En stor kuk...

...är en klen töst i ett fattigt hem..."      -Men alltid något! hehe...
Har inte kommit på de där själv utan det är Gert "kingen" Fylkings ord....

Har fått nå skit på datorn...Vet inte riktigt hur jag ska lösa de... får se deee...

Marcus; Du är min ängel!
tack för att Du är Du... <3

Häckde hos Anna igår....
Var eg meningen att vi skulle göra vakkert hos Mamma... Men de hade dåligt med ljung på blomsteraffären...
Ska åka å kolla de dära... Nånannanstans... Vi får ta det i helgen isf.

Vi åkte till IKEA en snabbis... Köpte mig ett limegrönt lakan... och nya knoppa till skåpen i köket...
Ha skruvat dit det idag på fm... Kan inte skriva morron för jag klev upp kl 10.... hehehe...

Blev sent igår... lr hyffsat sent... Kom från C när kl va runt halv 12... Jo de är sent... med tanke på att han skulle upp å jobba idag...
Kikade å Kopps. Hahaha... Vikken jävla film....

Har ont i käken idag... Beror nog inte på att jag skrattade så mkt åt filmen utan mer att jag åt den där förbannad mackan...
Den var för stor för min mun.. å hård...  humm...

Nu messade M! Vi ska promenixa på em! wee!
Det får gärna regna....

Måste skynda mig å duscha och äta!
...lr de behövde jag visst inte.... ska till hofors  3 tiden... hehehe...
Kanske ska kika kontot då... Skulle beöva handla hem lite...
Jag hatar att va fattig.... bläää.


Fjonkan - fryssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0