Måendet...

..speglar sig i hur ofta man bloggar...
Lr så bevisar de bara än en gång att jag är världens slöaste....

hehe....

Jag köpte ny bil igååååår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så satans nöjd!
De blidde en svart -06ans VW Polo...  wooohooo!! Så ser ni något svart som åker förbi...sakta...så äre jag... äre nån som kör fort i den så är den utlånad till mina hooligejn-Systrar. Får se om de kommer hem nån bot till mig... Boten Anna... hohoho.... Lika rolig som alltiiiid... :D

Min syster är lätt uttråkad tror jaaa.... Sitter å Googlar på killar åt mig.... TACK... tror ja.... hahaha :P
Få se Anna.... Var vitlöksdippen slut lr inte?! ;P
Fast den kanske var bredvid brieosten ;P hahahaha....

Messade lite med nån idag... Ja sa jag saknar snacket...  och jag var en.. vänta...lär citera delar av  messet... hahaha..
"Så jäkla bra tjej!" hohohohohoho.....

Näe fy satan. Ja skulle eg skriva om våran helt galna kryssning... men ja orkar inte... jobbade dubbelt på jobbet idag... är aptrött...
Synd för  er... hahaha...

Fjonkan - trivs som singel..... Och är bra på att ljuga..... :D

Kommentarer
Postat av: sis

Lätt uttråkad??? HA,veckans underdrift... SUCK!!!! Pusspåre.

2008-10-17 @ 19:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0