Teknisk...

..som fan! hahaha...

Äntligen ledig!
Sovmorron idag.. till kl 9..  dsuchade.. klädde på mig... åt min havregrynsgröt... (ja e så jävla duktig med gröten!!)
Drog iväg till Sandviken... Gick å lallade på Rusta å Dollar.. Sen åkte ja till Gallerian å fixade ett mobilt bredband...
Så nu har jag INTERNET igen!! weee! Snacka om beroende... haha...
Såhär teknisk har jag nog inte varit förut.. Både köpt å installerat... haha.. Hatt & skohyllan från IKEA räknas inte längre ;D

Var till Systemet och inhandlade diverse alkoholhaltiga drycker.... Blir ev utgång i helgen såå...
Dirty Harry... Allt för att fira Johns födelsedag! hahaha...

Lutar åt nå party hemma hos Moser ikväll... Messade nyss å frågade när de skulle börja... Få se daaa...

hua.... ja borde äta bättre mat...
Hahaha... fick precis en inbjudan om att följa med till Gävle å äta...
Jävla magjävel.... En annan gång fåre bliii...


Fjonkan - hatar sin mage och alla måsten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0