Alltid när...

...solen tittar fram blir jag glad, förälskad och lite granna motionssugen... lr ivf så känner jag dragningskraften till att va ute....och röra på mig...

Idag efter jobbet solade jag på mig lite... sen gick ja runt dammen... Som tur va räckte batteriet i mp3n hela vägen runt... Sen gick ja tillbaka till jobbet å snckade gojja med Marie..
Planerade Bessemerfesthelgen lite... Som det verkar blir det grilla, cider å kubb...spelet alltså.. till vanliga ätbara kubb vill jag ha kall mjölk... ;D

Tittade på idas bebis i 3d igår! de va till sthlm juh å kollade! hahaha... helt fantastisk vikken teknik de odlat fram.. Tyckte bebis hade idas hakben... hahaha... De visar sig när den lille vill kika ut... De är inte så himla långt kvar nu! weee!!

Annars dåå... gjorde kanonfint på min balkong igår... för mindre än 300 och de blidde världens skillnad...
Ska knäppa kort å lägga ut så få ni se... hahaha.. händiga å kreativa jag...
Jag är skiiitnöjd!!

Saknar mina små söta jag... Ska ta å ringa bigsis å kolla hur hon jobbar imån...om man kanske kan hälsa på litä innan jobbää... de var år å dar sen...

Det är när man stannar upp som man känner efter  hur de är på riktigt....

Ja är tammefan helt sjuk ja... efter singel i massa år så poppar de upp.... bara sådär... svartsjukan...
Ja är inte riktig kloook... ja blir inte klok på mig själv ivf...
Ja ska inte ha nån kille... hahaha...
Ah, ja e lessen alltså....de blir inga kusiner från min sida... soooorrryyyy... :D

Pappa å madde är å köper ny diskmaskin.... efter 24 år begraver vi den gamla...
Vi samlas allihopa på torsåkerstippen kl 13.00 på tisdag... Gärna ljus klädsel...
Sååååå underbart!! De blidde en cylinda d56? jajaaa... bättre än den trasiga ivf...
Fast ja hade velat att den skulle sett ut som husqvarnas diskmaskin...snyggoo...

jajajaaaaa..

småkikar på tv medans ja sitter här å skriver...

AAAAH! Jävla HH som bestämmer utan mitt godkänande att stänga av gratis-net som varit så jääävla bra hitills!
billigast i stan... dock oxå segast men de gjorde inte så  mkt...
Såååå... jag är utan internet ett tag...ska in å köpa mobilt nån dag... jag öööverlever inte utan nät å dataaaa....

jao jao...

Fjonkan - im yours...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0