Va ere för da´ idá?

...Jo, de är ingen vanlig da´, för de är Leffes födelsedá, hurra, hurra, hurraaaaa!!
Hahaha... läste i tidingen nyss att Leif G W fyller år idag... 63? Tänkte bara uppmärksamma de..

Annars dååå... Ledig idag..
Har bakat massa... Ska bjuda moster för att hon är så gullig å hjälper mig med håret...
Ska göra en Extrem hair makeover... Ska klippas å dutta i i kladd å grejas...
"nu ska ja göra mig vakker..."

Allt för utgången på lördag... Ska bli skoj å hitta på nåt för en gångs skull!
Har jobbat på brännan ivf... Ser ut som en kräfta...typ... Ska sola nångång mer innan... Sen så får huden vila lite...så de lägger sig... hoppas på de ivf... haha...

Har precis gått igenom reklamen.... Fick kliiiva över en STOOR hög när ja kom in i lägenheten...
Jag är nog den enda jag känner som gillar reklam... Fast å andra sidan så känner ja inte så många :P

Idag när ja skulle till å baka fick ja en låt på hjärnan.... "Aldrig ska jag sluta älska dig" ...fast de är typ de enda ja kan av texten... hahaha... närå ja kan nån mening till...  en.... hahaha...

Happ... inget mejl inkommet... kul... poppis jag är dåååh.... *surar*

Dagens Komihåg; Hämta Jen 16.40! ...bara för de kommer jag glömma henne... hahahaa... Kul å gå hem när de spöregnar... hehehe....

Ringde å pratade med Madde på morron...väckte henne å john... vafaaaen! inte ska man väl sova på semestern! ;D
Uppdaterade om läget hemma. Pappas gnäll över tummjäveln (som han vägrar söka hjälp för...) och Bedas såriga ben.... Bara sjukhusliga grejer... Sånt som intresserar... tänkte ja.. hon sov under ca 37 minuter av samtalet... vi pratade i 38.... hyggloo... ;)

På dagens DÖDA-lista skriver jag in; MARSKÅTA KATTJÄVLAR som slåss på trappen kl 4-5 på morron...
ALLT för att få komma åt 2 osexiga katthonor innomhus... Jag vill INTE vakna 4-5 på morron när jag är ledig!! Vill INTE vakna den tiden när ja ska upp å jobba heller! Jag vill ALDRIG vakna 4-5 på morron!!!
KATTJÄVLAR. Den 29e ryker kulorna kan jag lova!!!

Faen ja börjar bli hungrig... Undra om man skulle haft något i magen... Bara frukost är nog inte så bra...

Näe vafaaaen... nu ger jag upp...
Ska kolla upp lördagens outfit oxå...
Kjol månne? Köttkjol i kjol.... hahahaha... Riktigt så illa äre inte...än... hahahaha...
Ah... lär gå igenom mina garderober... 3/4 är skit å sånt ja inte använder men som jag inte heller vill slänga...

Nu så....

Fjonkan - Ska dansa i neon på lördag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0