Tack allihopa...

...som gratulerat mig till jobbet! Va gulliga ni är!
Jag är nu; Tillsvidare anställd i Hofors Kommun 75% - På Hesselgrenska... Ett tag framöver ivf... Sen får vi se vart ja hamnar... "Glömde" att skriva vart... lite för att ja inte är så glad och lite för att göra alla nyfikna! ;D

Nu ska ja försöka blogga samtidigt som ja kikar tv....fast; jag e juh tjej så ja klarar de... om inte annat så får ja skriva när de är reklam...
Tvättar, skriver på datorn och kikar tv. 3 grejer! Wohooo!

Ivf så ska min kille ut på havet i 9 månader... Jack, varför gör du såhär mot mig?!?!
Hur ska jag överleva?! jajaaa.... Jag är vanmed singellivet... -jag lovar...

De sköna med att blogga är att rensa huvudet... Jag sparar lite, såklart... Rätt skönt att bara skriva om saker som ingen kan eg lägga sig i... Bara kommentera... men de gör folk knappt ändå...
När ja bloggar tänker jag oftast inte på vad jag skriver... fast ändå... Ja skriver de som dyker upp....

Idag blev jag ivf väldigt väl omhändetagen på mitt nya jobb.... De är så underbart skönt när nån visar en, tar tag i en... Fått lära mig massa nya saker... När ja är klar där så är ja nog färdig uska.... *skrattar*
Inte riktigt... men ett väldigt bra vbt ivf! Å de är inte så illa pinkat de heller...

Pratat med min käre vän M ikväll... Hon är lika besviken på "chefen" hon med...
Visade sig att hon visst var lasad... Va tråkigt det är med tjaffs...
Förstår man inte att de är ett förtroende man förstör när man håller på såhär?? De kan ta väldigt lång tid att bygga upp ett sånt... Men här vet ja inte om de ska byggas upp igen... fy...

Imån har jag en ledig daaaag... på mitt riktiga joooobb.... Åh då ska ja jobba med servering... hahaha... Sjukt...
man lär passa på när man är ung å alert å orkar... haha... säger hon som inte orkar med en 2dagars längre....
Tanten fyller 24 i april....  fi faen... Gammel tant...

Vad har jag att se fram emot då? En utgång och en kryssning.. Som SKA bli av!! Lr hur girls?! :D
Nu när de bara är ja som är singel så kommer vi få skitroligt!!
Wooohooo!

När jag får lön ska jag köpa ps2, singstar, guitar (?) hero och dansmattorna....
Herrejävlar mia va vi ska träna på dans å sång till kryssningen! hohohohooo...
Vare vals och kvikkstepp vi kunde?! hahaha... fyyy faaan.... jag ser fram emot de här! tjohoo!

Näe, nu ska ja göra något vettigt...säger jag jämt... då ljuger ja jämt... typ...
Borde sova.... skaa....

Fjonkan - nyutbildad på tömning av kateterpåsar....   :D

Kommentarer
Postat av: syrran

hehehe,du är rolig du!! Du är redan ett bra vbt!! Men det känns som om man gör lite nytta på den där avd. Right?

2008-03-06 @ 10:39:28
Postat av: Lillasyster

Kan du ulcus kan du allt ;) PoK

2008-03-07 @ 23:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0