Ruskit...

...väder de va utanför då... fick se de när ja drog upp pärschijenn...
Kan inte hjälpas... Härs ska åka å påskmatshandlas..
Jag SKA köra försiktigt... Den svarta helgens första dag var juh igår... Ska klara mig undan de där... Om alla andra jävlar kör ordentligt med så ska de här gå bra!

Jobbade kväll igår... Va knepiga människor de finns alltså... ville bara skriva de...
Bjöd med Emelie på kalasandet på lördag! ...får se om hon kakar pååå...
Inte blire nå kjol å stövel för min del inte... Inte om de kommer 4dm snö nu mitt i allt!! Mitt i VÅREN!

Får bli som ja sa till Emelie - TAXI.  ..Jag är en riktig taxibrud ja...
Har åkt taxi till skolan/bussen under... 1000 år... På gymnasiet ville jag jämt åka taxi ner på stan när de va utgång... 2gg/helg.... enkel resa; 70-80:- Det va värt de!

Solade igår innan ja åkte hem... Ska göra det ikväll med.. börjar kl 16...slutar kl 20...
Va skönt de va att sola med hlava taklyset släckt... att ja inte kommit på de tidigare...
ajaaa....

Syrran önskar sig ett par IKEA tofflor i sitt ägg av påskharen... Men hon måste ha skickat smset fel... Undra om vi har snarlika mobilnr jag å påskharen?? Ah...det va jag som hade fått de ivf... Va besviken hon ska bli när hon inte får nåt för att smset kommit fel.... aj aj aj....
Kolla enior.se! Där kanske påskharens nr står med...
Lr va äre dom gör reklam för på tvn... Den där Tuttfian som står i kortkort å sjunger att:
"Vart tredje sök e gratis...." Hundraartonnollnolltreeeeeeeeeeeeeeeh!! Riktigt blåst. Fan va jag är irriterad på henne... Stackars...

Aja.... Nu ska jag gå där några mobiler mig ej kan nå.... Duschen...

Fan ja vill ha frukost!! ....De kommer aldrig nån med frukost till mig.... Jag påpekade det igår...

ajaaaa....

Fjonkan - Är allergisk mot snö....

Kommentarer
Postat av: bigsis

ja,du... din syrra har inte så många önskningar... den enda hon har, borde ju gå i uppfyllelse... hehe ;) puss på re!

2008-03-21 @ 13:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0