Jag behöver ingen man!

...inte som det såg ut på kontot nu ivf!! Det blir en unna-dig-massa-månad... lr så länge pengarna räcker.. hahaha... 
Fy fan va härligt... Här ska stoppas undan på sparkontot, betalas ttillbaka de ja är skyldig, betala räkningar... åh ändå kommer jag ha massa kvar...till mig!
Får inte glömma att lägga undan till kryssningen... Måste! De här blir roligt!

Messade Marie... Stackers är sjuker... Piggade upp henne med lite plockgodis i förrgår... Sen gick jag å madde ut med hennes vovvsisar... Den yngste va en riktig tuffing.. Den äldste fick jag bära.... Mamma följde juh inte med ut! Så då protesterade han... hahaha... Det gick bra efter ett tag... Men han morrade åt oss.... hahaha... liten men kaxig ändååå...

GLAD PÅSK... till den som skickade ett "Glad påsk" -kort till mig utan att skriva vem de va ifrån....
Av handstilen och stavningen att dömma är det en kille... En som kanske inte känner mig så bra lr inte har stavat mitt efternamn sen vi gick i lågstadiet tillsammans??
Ah, TACK så mkt ivf för kortet!!
...Det är nog mitt första gladpåsk kort ever... Har inte ens tänkt på att man kan skicka till påsk...
Skickar jag nå så blire till jul... ajaaaa...

Appropå påsk.. jag Alfons å Melker va ut i söndags å plockade björkris... Alfons trodde jag sa BjörkGRIS...
Jag lärde dem ALLT jag kunde... Vilket träd som va Björk... Om Sorkar och sorkhål... och om rådjursbajs...
De dom kom ihåg sen när vi kom hem var de där om bajset.... Att rådjuren inte bajsade bajskorvar... Jag är nöjd med min undervisning... Och nästa steg bliiir?? hahaha...

Börjar jobba kl 13... Faaen...
Måste försöka byta skift idag... jag vill jobba fredag lr lördag istället för söndag...
Blev medbjuden till utgång på lördag... vill, vill, vill!

Idag skulle visst Jonna å Nicke komma hemåt! wee! Borta braaa men hemma bäst....

Hade fått hem de där fula kuvertet där de står om min pension...lr nåt sånt... såg juh hyffsat ut... hahaha...
April 2049 blir jag pensionär... pengasumman däri såg inte så lovande ut...men men... jag jobbar på det! hahaha... hajja ni? jobbar på.... *harkel* Ja skaaaa skärpa mig....

Fan va glad jag blev över kontot... yeaaah... hahahahaaaa... Så om ni tycker att jag gå omkring och dumflinar för mig själv idag så äre därför... hahaha... Dumflina... de är ja bra på...
Fick träna in ett uttryck som ja hade när jag serverade... Ett flina-när-du-går-omkring-uttryck... Man vill juh se glad ut...
Ja kan även prata, flinandes med halvstängd mun... Den metoden använder jag oftast när jag snackar skit om nån....hahaha... hemska jaaaaag.... Snackar skit om folk.... hua hua.... hahahaha....

Jag ska nog sova i lägenheten inatt.... skönt... min säng... tystheten... inga kattjävlar... aaaah....
Nästan som på spa... Kanske ska lyxa till de med 2 gurkskivor på ögonen innan ja somnar... hahaha...

Näe... nu blidde prinsessan kissis.... lär bota...

Fjonkan - Nästan Miljonär...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt med lite stålars! Grattis till dig! :D

2008-03-19 @ 12:10:45
URL: http://sandramalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0